Дослідження онлайн-освіти: які результати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дослідження показало, що порівняно з Нідерландами, де процес навчання був організований досконало, в інших країнах ситуація значно гірша

Результати дослідження щодо впливу онлайн-освіти

Якість освіти: готовий словник термінів

У Нідерландах, де заклади освіти були закриті на карантин протягом восьми тижнів, провели дослідження, у результаті якого виявили зменшення рівня знань у школярів за цей період. Школярі початкових класів не засвоїли майже нічого нового, навчаючись на дистанційній формі освіти. Особливо істотний регрес був відзначений у сім'ях із низьким рівнем освіти, встановили дослідники з Оксфорда, зазначають на Phys.org.

Результати дослідження Центру демографічних наук Оксфордського університету показало, що попри високу якість дистанційної освіти у Нідерландах, учні початкових класів не змогли подужати п'ятої частини прогресу, який вони зазвичай роблять за рік. Це відставання відповідає часу, на яке були закриті школи. А от у дітей з неблагополучних сімей регрес був ще більш помітним.

Як вважають автори дослідження, аналогічна ситуація напевно склалася в багатьох країнах світу, до того ж в школах Нідерландів були створені одні з найкращих умов для віртуальної освіти. Але навіть незважаючи на це, учні тут втратили в середньому 20% прогресу в знаннях через закриті школи. А діти батьків з низьким рівнем освіти відстали від своїх товаришів на 50%.

«Ці результати підтверджують найгірші побоювання педагогів щодо локдауна. Нідерланди багато зробили правильно. Вчителі та адміністрація шкіл зробили величезні зусилля. Уряд забезпечив додаткову підтримку та фінансування. Від широкосмугового інтернету до надання житла та підтримки батьків — умови в голландській системі були кращі, ніж у більшості сусідів. Якщо вже на те пішло, у Великобританії, де школи були закриті довше, наслідки напевно серйозніші», — повідомив Арун Фрей, один з дослідників.

Інше дослідження, що було проведене в першій половині 2020 року, свідчить про те, що дистанційне навчання не працює — школярі набагато гірше засвоюють предмети онлайн, ніж на уроках у класах. Так, американські школярі 3-8 класів освоїли програму англійської мови на 70%, а математики тільки на 50%, у порівнянні з тим, що вони зазвичай встигають пройти за цей час.

Зокрема, німецькі експерти підрахували, що закриття шкіл і дистанційне навчання обійдеться країні в 3,3 трлн євро.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4981

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
100243

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді