Дослідження онлайн-освіти: які результати

Дослідження показало, що порівняно з Нідерландами, де процес навчання був організований досконало, в інших країнах ситуація значно гірша

Результати дослідження щодо впливу онлайн-освіти

Якість освіти: готовий словник термінів

У Нідерландах, де заклади освіти були закриті на карантин протягом восьми тижнів, провели дослідження, у результаті якого виявили зменшення рівня знань у школярів за цей період. Школярі початкових класів не засвоїли майже нічого нового, навчаючись на дистанційній формі освіти. Особливо істотний регрес був відзначений у сім'ях із низьким рівнем освіти, встановили дослідники з Оксфорда, зазначають на Phys.org.

Результати дослідження Центру демографічних наук Оксфордського університету показало, що попри високу якість дистанційної освіти у Нідерландах, учні початкових класів не змогли подужати п'ятої частини прогресу, який вони зазвичай роблять за рік. Це відставання відповідає часу, на яке були закриті школи. А от у дітей з неблагополучних сімей регрес був ще більш помітним.

Як вважають автори дослідження, аналогічна ситуація напевно склалася в багатьох країнах світу, до того ж в школах Нідерландів були створені одні з найкращих умов для віртуальної освіти. Але навіть незважаючи на це, учні тут втратили в середньому 20% прогресу в знаннях через закриті школи. А діти батьків з низьким рівнем освіти відстали від своїх товаришів на 50%.

«Ці результати підтверджують найгірші побоювання педагогів щодо локдауна. Нідерланди багато зробили правильно. Вчителі та адміністрація шкіл зробили величезні зусилля. Уряд забезпечив додаткову підтримку та фінансування. Від широкосмугового інтернету до надання житла та підтримки батьків — умови в голландській системі були кращі, ніж у більшості сусідів. Якщо вже на те пішло, у Великобританії, де школи були закриті довше, наслідки напевно серйозніші», — повідомив Арун Фрей, один з дослідників.

Інше дослідження, що було проведене в першій половині 2020 року, свідчить про те, що дистанційне навчання не працює — школярі набагато гірше засвоюють предмети онлайн, ніж на уроках у класах. Так, американські школярі 3-8 класів освоїли програму англійської мови на 70%, а математики тільки на 50%, у порівнянні з тим, що вони зазвичай встигають пройти за цей час.

Зокрема, німецькі експерти підрахували, що закриття шкіл і дистанційне навчання обійдеться країні в 3,3 трлн євро.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9952

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12278

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді