У Світовому банку зазначають, що освітні втрати українських школярів можуть становити понад один рік

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тривале навчання в умовах порушеного освітнього процесу призвело до освітніх втрат

Освітні втрати українських школярів НАКАЗИ: кінець навчального року🖨

Тривалий період навчання школярів в умовах порушеного освітнього процесу через пандемію COVID-19 і війну призвів до значних освітніх втрат та поглибив уже наявні освітні розриви в Україні.

Про це акцентують у Комітеті ВР з питань освіти, науки та інновацій під час обговорення питання освітніх втрат на рівні загальної середньої освіти.

Як зауважують представники Сектору освіти Світового банку, через пандемію та війну освітні втрати в Україні можуть становити понад один рік.

У профільному комітеті повідомляють, що нині суттєві освітні втрати й освітні розриви мають різні категорії здобувачів загальної середньої освіти України.

Зокрема, освітні втрати й освітні розриви мають кумулятивний ефект, тобто тенденцію до накопичення й поглиблення, у разі відсутності вчасних і ефективних заходів із їх виявлення та подолання (надолуження прогалин).

«На сьогодні держава не володіє повною та достовірною інформацією щодо реального впливу як карантину, спричиненого пандемією, так і війни в Україні на рівень досягнення українськими школярами результатів навчання, визначених державними стандартами загальної середньої освіти», — наголошують представники освітнього комітету ВР.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Окрім того, члени комітету акцентують, що в Україні наразі відсутні усталені процедури для дослідження рівня освітніх втрат і освітніх розривів на рівні загальної середньої освіти, а також не розроблено механізмів їх подолання. Через це держава не може приймати адекватних рішень у галузі освіти для компенсації та надолуження втраченого / недоотриманого.

Відповідно до актуальності даної проблеми, освітній комітет ВР зауважує на необхідності проведення комітетських слухань, у процесі яких буде розглянуто питання формування цілісної державної політики щодо вимірювання освітніх втрат і освітніх розривів, які є наслідком пандемії COVID-19 та війни в Україні.

Слухання відбудуться 11 травня 2023 року у Комітеті Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій.

Нагадаємо, що Міносвіти проведе вимірювання освітніх розривів у навчальних результатах школярів.

У дослідженні візьмуть участь учні закладів освіти  6 та 8 класів.

Метою проведення моніторингу — дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти з української мови та математики.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168933

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71929

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8136

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35114

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді