У Світовому банку зазначають, що освітні втрати українських школярів можуть становити понад один рік

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тривале навчання в умовах порушеного освітнього процесу призвело до освітніх втрат

Освітні втрати українських школярів НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Тривалий період навчання школярів в умовах порушеного освітнього процесу через пандемію COVID-19 і війну призвів до значних освітніх втрат та поглибив уже наявні освітні розриви в Україні.

Про це акцентують у Комітеті ВР з питань освіти, науки та інновацій під час обговорення питання освітніх втрат на рівні загальної середньої освіти.

Як зауважують представники Сектору освіти Світового банку, через пандемію та війну освітні втрати в Україні можуть становити понад один рік.

У профільному комітеті повідомляють, що нині суттєві освітні втрати й освітні розриви мають різні категорії здобувачів загальної середньої освіти України.

Зокрема, освітні втрати й освітні розриви мають кумулятивний ефект, тобто тенденцію до накопичення й поглиблення, у разі відсутності вчасних і ефективних заходів із їх виявлення та подолання (надолуження прогалин).

«На сьогодні держава не володіє повною та достовірною інформацією щодо реального впливу як карантину, спричиненого пандемією, так і війни в Україні на рівень досягнення українськими школярами результатів навчання, визначених державними стандартами загальної середньої освіти», — наголошують представники освітнього комітету ВР.

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Окрім того, члени комітету акцентують, що в Україні наразі відсутні усталені процедури для дослідження рівня освітніх втрат і освітніх розривів на рівні загальної середньої освіти, а також не розроблено механізмів їх подолання. Через це держава не може приймати адекватних рішень у галузі освіти для компенсації та надолуження втраченого / недоотриманого.

Відповідно до актуальності даної проблеми, освітній комітет ВР зауважує на необхідності проведення комітетських слухань, у процесі яких буде розглянуто питання формування цілісної державної політики щодо вимірювання освітніх втрат і освітніх розривів, які є наслідком пандемії COVID-19 та війни в Україні.

Слухання відбудуться 11 травня 2023 року у Комітеті Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій.

Нагадаємо, що Міносвіти проведе вимірювання освітніх розривів у навчальних результатах школярів.

У дослідженні візьмуть участь учні закладів освіти  6 та 8 класів.

Метою проведення моніторингу — дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти з української мови та математики.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2935

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81904

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77368

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53914

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19205

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді