Міносвіти проводитиме дослідження щодо освітніх розривів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН готуються до проведення дослідження щодо невідповідності знань учнів заявленим компетенціям

Освітні розриви учнів НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Міністерство освіти планує протягом року провести вимірювання освітніх розривів у навчальних результатах школярів.

Таку інформацію зазначив перший заступник міністра освіти та науки Андрій Вітренко.

Як він повідомив, наразі у МОН готуються до проведення загальнонаціонального дослідження щодо невідповідності знань учнів заявленим компетенціям.

«Зараз відбувається конференція освітян, на якій розглядається питання освітніх розривів, тобто формулювання, як вони визначаються, як вимірюються. Ми готуємося до загальнонаціонального вимірювання. У нас є освітній розрив між компетенцією, яку має опанувати учень, і між тим, що насправді знає та вміє. Це не освітні втрати, а саме освітні розриви. На нашу думку, освітня втрата, це, в першу чергу, на жаль, втрата життя, здоров’я дітей або учасників освітнього процесу, і друге — це втрата освітньої інфраструктури. Невідповідність знань — це освітній розрив, який можна подолати», — прокоментував представник Міносвіти.

Окрім того, він розповів, що вимірюванням планують охопити три попередні роки.

«Це буде велике комплексне дослідження: які теми треба підсилити, поглибити, на що звернути увагу, які зміни внести до програми для того, щоб ці освітні розриви скоротити. Ми плануємо виміряти два роки ковіду і перший рік повномасштабного вторгнення», — акцентував заступник очільника освітнього відомства.

Зокрема, він наголосив, що Київ уже має досвід вимірювання освітніх розривів, яке було проведене Департаментом освіти КМДА у грудні минулого року.

Щодо фінансуванні проєкту Андрій Вітренко відзначив, що наразі тривають перемовини між Міносвіти та Світовим банком про фінансове забезпечення такого дослідження в масштабах країни.

«Плануємо провести його по всій країні протягом цього року. Це величезний проєкт — як методологічно великий, так і вартісний. Ми працюємо зі Світовим банком, щоб знайти фінансування на цей проєкт. Але ми його в будь-якому разі реалізуємо», — зауважив перший заступник міністра освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5624

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77814

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3965

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82065

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді