Співпраця МОН, МВС і Нацполіції щодо безпечності шкіл

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міносвіти, МВС та Нацполіція обговорили питання створення в школах безпечного середовища

Співпраця МОН, МВС і Нацполіції щодо безпечності шкіл

Наказ про уточнення посадових інструкцій: ПРИКЛАД

Міністерство освіти і науки, Міністерство внутрішніх справ і Національна поліція розглянули питання співпраці задля створення в закладах освіти безпечного середовища, попередження дитячої злочинності та правопорушень, травматизму та попередження всіх видів насильства.

Як повідомляє Міносвіти, під час зустрічі сторони обговорили підходи до спільної роботи, встановили чіткі терміни реалізації заходів та окреслили механізм взаємодії задля попередження випадків дитячого суїциду.

Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.

Окрім того, під час засідання було розглянуто питання щодо залучення закладів позашкільної освіти до виховних заходів у взаємодії з Національною поліцією України.

«За результатами зустрічі схвалено рішення про підписання тристороннього меморандуму та підготовку спільних нормативно-правових документів, які дозволять розпочати практичну роботу зі створення в закладах освіти безпечного середовища», — прокоментували в МОН України.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
197

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54119

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
681

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110898

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді