Нові перспективи для молодих викладачів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Школи можуть долучитися до програми «Навчай для України»

Нові перспективи для молодих викладачів

Як школам працювати під час адаптивного карантину: рекомендації МОН

Надіслати заявку для участі школи в проєкті можна до 30 квітня за посиланням.

«Навчай для України» — це програма залучення талановитих молодих лідерів у сферу освіти. Школи-партнери програми приймають у свій колектив одного або кількох ретельно відібраних учасників, які впродовж 2-х років викладатимуть один зі шкільних предметів та організовуватимуть позакласні ініціативи для школярів та громади.

Звіт керівника закладу: що врахувати

Цьогоріч до проєкту зможуть доєднатися навчальні заклади лише з Львівської, Івано-Франківської, Одеської, Дніпропетровської та Київської областей.

Умовами для того, щоби стати школою-партнером програми «Навчай для України» є розташування навчального закладу за межами обласного центру та потрібно мати:

  • прагнення до розвитку навчального закладу, дружного до дітей;
  • відкритість до прогресивних змін у шкільному середовищі;
  • готовність надати учасникам програми необхідну підтримку та офіційне працевлаштування;
  • вакансії в 5–11 класах.

У свою чергу, школи-партнери отримають від організаторів підтримку в період адаптації учасника, інформацію про можливості професійного зростання адміністрації та педагогічного колективу, а також, за запитом школи, сприяння в подаванні чи реалізації освітніх або грантових проєктів.

З детальнішою інформацією про проєкт «Навчай для України» та умовами участі можна ознайомитися за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54029

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
469

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110730

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11697

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді