Освітній омбудсмен закликає до змін освітньої програми для 5–9 класів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Сергій Горбачов розкритикував норми нової типової освітньої програми для учнів 5–9 класів

Як ліцензувати медичний кабінет школи

Освітній омбудсмен Сергій Горбачов висловив критику з приводу норм нової типової освітньої програми для 5–9 класів у частині надмірного навантаження на школярів.

Про це він повідомив під час участі у діалоговій платформі «Освіта України 2021: стратегічні цілі в дії».

Як він зазначив, нова типова освітня програма, що ухвалена Міністерством освіти і науки у лютому цього року, зберегла значне навантаження на учнів, через що школярі мають по 7-8 уроків на день.

«Я не поділяю оптимістичної оцінки типової освітньої програми, оскільки вона зберегла величезне перевантаження на учнів. Наші діти у 5-6-7 класах мають по 7-8 уроків. Це абсолютно неприпустимо. Це треба змінювати», — акцентував Сергій Горбачов.

Окрім того, освітній омбудсмен запевнив, що наразі компромісним варіантом, який можна застосувати, враховуючи тривалість підготовки документів, є внесення змін до нового Санітарного регламенту щодо уроків фізичної культури.

«Це є зміни до Санітарного регламенту, який би виключив оцю дивну норму, що уроки фізкультури не входять до загального навантаження. Треба їх включати, треба бути чесними з собою. І врешті-решт дати нашим дітям можливість не лише навчатися, але й зберігати здоров’я», — наголосив освітній омбудсмен Сергій Горбачов.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110532

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11626

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17735

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді