Освітній омбудсмен закликає до змін освітньої програми для 5–9 класів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Сергій Горбачов розкритикував норми нової типової освітньої програми для учнів 5–9 класів

Як ліцензувати медичний кабінет школи

Освітній омбудсмен Сергій Горбачов висловив критику з приводу норм нової типової освітньої програми для 5–9 класів у частині надмірного навантаження на школярів.

Про це він повідомив під час участі у діалоговій платформі «Освіта України 2021: стратегічні цілі в дії».

Як він зазначив, нова типова освітня програма, що ухвалена Міністерством освіти і науки у лютому цього року, зберегла значне навантаження на учнів, через що школярі мають по 7-8 уроків на день.

«Я не поділяю оптимістичної оцінки типової освітньої програми, оскільки вона зберегла величезне перевантаження на учнів. Наші діти у 5-6-7 класах мають по 7-8 уроків. Це абсолютно неприпустимо. Це треба змінювати», — акцентував Сергій Горбачов.

Окрім того, освітній омбудсмен запевнив, що наразі компромісним варіантом, який можна застосувати, враховуючи тривалість підготовки документів, є внесення змін до нового Санітарного регламенту щодо уроків фізичної культури.

«Це є зміни до Санітарного регламенту, який би виключив оцю дивну норму, що уроки фізкультури не входять до загального навантаження. Треба їх включати, треба бути чесними з собою. І врешті-решт дати нашим дітям можливість не лише навчатися, але й зберігати здоров’я», — наголосив освітній омбудсмен Сергій Горбачов.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168951

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71935

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8141

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді