МОН рекомендує заходи щодо запобігання поширення руху ПВК «Рьодан»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міносвіти висловлює занепокоєння щодо поширення агресивної субкультури серед підлітків

Поширення субкультури ПВК НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

У Міністерстві освіти та науки занепокоєні поширенням агресивної субкультури «Рьодан» серед підлітків, через що педагогічним працівникам рекомендовано вжити заходів, які мають запобігти поширенню цього явища серед молоді.

Таким чином був створений рекомендаційний лист, метою якого є запобігання протиправним діям підлітків та організації превентивних заходів щодо формування толерантних стосунків.  Документ надано керівникам місцевих департаментів освіти і науки та керівникам освітніх закладів.

Нагадаємо, йдеться про нову субкультуру, що натхнена японським аніме та нещодавно поширилась у росії.

В освітньому відомстві зауважують, що на переконання правоохоронних органів, дії «ПВК Рьодан» є спробою росіян використати дітей для дестабілізації внутрішньої ситуації в Україні.

Через це, у Міністерстві освіти і науки рекомендують з’ясувати першопричини, які спонукали підлітків приєднатися до небезпечних субкультур та надати відповідну допомогу в їх подоланні.

Зокрема, у школах потрібно проінформувати учасників освітнього процесу із існуючими молодіжними субкультурами, їхніми основними рисами, позитивним і негативним спрямуванням.

Серед рекомендацій Міносвіти задля запобігання поширенню агресивної субкультури: проведення занять для учнів з елементами тренінгу «Всі ми — різні, всі ми — рівні», творчі дискусії на тему «Молодіжні субкультури: за і проти», «Вчимося бути толерантними», «Що спільного?», «Біла ворона», «Чарівне озеро».

Окрім того, учителям рекомендовано створити колажі «Світ толерантності» і «Світ інтолерантності», «Риси толерантної особистості» тощо.

«Для того, щоб навчити дітей безпечній поведінці у виховній системі закладу освіти необхідно систематично приділяти увагу національно-патріотичному вихованню, культурі взаємостосунків школярів, методам ненасильницького спілкування тощо», — акцентують у Міністерстві освіти та науки.

Також учителям варто налагодити взаємодію з батьками, зокрема, рекомендувати їм звертати увагу на контент, який споживає дитина, пройти базовий курс кібербезпеки, слідкувати, чи не відбувається у дитини різких перепадів настрою тощо.

Зміст рекомендацій має бути доведений до відома керівників органів управління освітою різного рівня, керівників та педагогічних працівників закладів освіти з метою запобігання протиправним діям підлітків в умовах воєнного стану, організації превентивних заходів щодо формування толерантних стосунків.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
159

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110515

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11623

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді