Проведення моніторингу щодо впливу ігрових методів навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Україні дослідять ефективність впровадження ігрових методів навчання в освітній процес

Проведення моніторингу щодо впливу ігрових методів навчання

Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ

В Україні заплановано проведення моніторингу якості початкової освіти, з метою з’ясування ефективності впровадження ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи.

Проводити дослідження буде Міністерство освіти і науки України спільно з фондом «The LEGO Foundation» та Австралійською радою освітніх досліджень (ACER).

Окрім того, під час проведення моніторингу заплановано виявити вплив діяльнісних та ігрових методів навчання на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної.

Як зазначає заступниця міністра освіти Віра Рогова, співпраця Міністерства освіти і науки з організацією The LEGO Foundation вже має свою історію і є досить цікавою з точки зору структури, системи роботи, залученості до процесу змін підходів не тільки педагогів, а й інших представників освітньої системи.

«Наступним кроком такої співпраці має стати вивчення ефективності впроваджених в освітній процес діяльнісних та ігрових методів навчання. Впевнена, що результати такого дослідження стануть ще одним науковим підтвердженням того, що навчання через гру дає можливість розкрити індивідуальні можливості дитини», — повідомила заступниця очільника Міносвіти.

Також у освітньому відомстві акцентували, що ігрове та діяльнісне навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер, які є необхідними для того, щоб діти ставали потужними агентами змін у власному житті та володіли достатніми навичками, щоб впоратися з будь-якими труднощами та зробити позитивний внесок у життя громад.

Відповідно до плану дослідження, участь у моніторингу візьмуть 25 шкіл з 5-ти областей України.

Окрім проведення оцінювальних інтерв’ю зі здобувачами початкової освіти, в межах моніторингу передбачене навчання для вчителів початкової школи інтервенційних закладів освіти, що поєднує змішаний формат тренінгів, методичний супровід та коучингову підтримку педагогів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренер-АІ: як штучний інтелект змінює онлайн-уроки фізкультури

Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
161

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1731

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
391

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273487

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді