Проведення моніторингу щодо впливу ігрових методів навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Україні дослідять ефективність впровадження ігрових методів навчання в освітній процес

Проведення моніторингу щодо впливу ігрових методів навчання

Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ

В Україні заплановано проведення моніторингу якості початкової освіти, з метою з’ясування ефективності впровадження ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи.

Проводити дослідження буде Міністерство освіти і науки України спільно з фондом «The LEGO Foundation» та Австралійською радою освітніх досліджень (ACER).

Окрім того, під час проведення моніторингу заплановано виявити вплив діяльнісних та ігрових методів навчання на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної.

Як зазначає заступниця міністра освіти Віра Рогова, співпраця Міністерства освіти і науки з організацією The LEGO Foundation вже має свою історію і є досить цікавою з точки зору структури, системи роботи, залученості до процесу змін підходів не тільки педагогів, а й інших представників освітньої системи.

«Наступним кроком такої співпраці має стати вивчення ефективності впроваджених в освітній процес діяльнісних та ігрових методів навчання. Впевнена, що результати такого дослідження стануть ще одним науковим підтвердженням того, що навчання через гру дає можливість розкрити індивідуальні можливості дитини», — повідомила заступниця очільника Міносвіти.

Також у освітньому відомстві акцентували, що ігрове та діяльнісне навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер, які є необхідними для того, щоб діти ставали потужними агентами змін у власному житті та володіли достатніми навичками, щоб впоратися з будь-якими труднощами та зробити позитивний внесок у життя громад.

Відповідно до плану дослідження, участь у моніторингу візьмуть 25 шкіл з 5-ти областей України.

Окрім проведення оцінювальних інтерв’ю зі здобувачами початкової освіти, в межах моніторингу передбачене навчання для вчителів початкової школи інтервенційних закладів освіти, що поєднує змішаний формат тренінгів, методичний супровід та коучингову підтримку педагогів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431151

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
271219

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
127804

Річний план практичного психолога: як узгодити вимоги МОН, запит школи та власний саморозвиток

Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
44401

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
255121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді