Проведення моніторингу щодо впливу ігрових методів навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Україні дослідять ефективність впровадження ігрових методів навчання в освітній процес

Проведення моніторингу щодо впливу ігрових методів навчання

Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ

В Україні заплановано проведення моніторингу якості початкової освіти, з метою з’ясування ефективності впровадження ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи.

Проводити дослідження буде Міністерство освіти і науки України спільно з фондом «The LEGO Foundation» та Австралійською радою освітніх досліджень (ACER).

Окрім того, під час проведення моніторингу заплановано виявити вплив діяльнісних та ігрових методів навчання на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної.

Як зазначає заступниця міністра освіти Віра Рогова, співпраця Міністерства освіти і науки з організацією The LEGO Foundation вже має свою історію і є досить цікавою з точки зору структури, системи роботи, залученості до процесу змін підходів не тільки педагогів, а й інших представників освітньої системи.

«Наступним кроком такої співпраці має стати вивчення ефективності впроваджених в освітній процес діяльнісних та ігрових методів навчання. Впевнена, що результати такого дослідження стануть ще одним науковим підтвердженням того, що навчання через гру дає можливість розкрити індивідуальні можливості дитини», — повідомила заступниця очільника Міносвіти.

Також у освітньому відомстві акцентували, що ігрове та діяльнісне навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер, які є необхідними для того, щоб діти ставали потужними агентами змін у власному житті та володіли достатніми навичками, щоб впоратися з будь-якими труднощами та зробити позитивний внесок у життя громад.

Відповідно до плану дослідження, участь у моніторингу візьмуть 25 шкіл з 5-ти областей України.

Окрім проведення оцінювальних інтерв’ю зі здобувачами початкової освіти, в межах моніторингу передбачене навчання для вчителів початкової школи інтервенційних закладів освіти, що поєднує змішаний формат тренінгів, методичний супровід та коучингову підтримку педагогів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Свідоцтво досягнень — оцінювання учнів за вимогами НУШ

Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
329598

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
260637

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47913

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді