Проведення моніторингу щодо впливу ігрових методів навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Україні дослідять ефективність впровадження ігрових методів навчання в освітній процес

Проведення моніторингу щодо впливу ігрових методів навчання

Сім небезпечних челенджів: ВРАХУЙТЕ НАЙВАЖЛИВІШЕ

В Україні заплановано проведення моніторингу якості початкової освіти, з метою з’ясування ефективності впровадження ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи.

Проводити дослідження буде Міністерство освіти і науки України спільно з фондом «The LEGO Foundation» та Австралійською радою освітніх досліджень (ACER).

Окрім того, під час проведення моніторингу заплановано виявити вплив діяльнісних та ігрових методів навчання на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної.

Як зазначає заступниця міністра освіти Віра Рогова, співпраця Міністерства освіти і науки з організацією The LEGO Foundation вже має свою історію і є досить цікавою з точки зору структури, системи роботи, залученості до процесу змін підходів не тільки педагогів, а й інших представників освітньої системи.

«Наступним кроком такої співпраці має стати вивчення ефективності впроваджених в освітній процес діяльнісних та ігрових методів навчання. Впевнена, що результати такого дослідження стануть ще одним науковим підтвердженням того, що навчання через гру дає можливість розкрити індивідуальні можливості дитини», — повідомила заступниця очільника Міносвіти.

Також у освітньому відомстві акцентували, що ігрове та діяльнісне навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер, які є необхідними для того, щоб діти ставали потужними агентами змін у власному житті та володіли достатніми навичками, щоб впоратися з будь-якими труднощами та зробити позитивний внесок у життя громад.

Відповідно до плану дослідження, участь у моніторингу візьмуть 25 шкіл з 5-ти областей України.

Окрім проведення оцінювальних інтерв’ю зі здобувачами початкової освіти, в межах моніторингу передбачене навчання для вчителів початкової школи інтервенційних закладів освіти, що поєднує змішаний формат тренінгів, методичний супровід та коучингову підтримку педагогів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264518

НМТ у 2025 році: правила, зміни, обов'язкові предмети, бали

НМТ у 2025 році відбувалося з 14 травня по 25 липня – випускники здавали чоти обов'язкові предмети. Які саме і за яким алгоритмом, а також де підготуватися до НМТ - говоримо у статті. Адже тема НМТ залишається актуальною
30800

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
375

Педагогічне кредо вчителя: повір у неймовірне — і зможеш зробити неможливе

Чи відіграє педагогічне кредо свою роль у вашій професійній діяльності? Чи ви його склали й забули? Воно справжнє, саме для вас і про вас, чи абстрактне, для веб-сайту школи чи плакату на стіні?
54881

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді