Перші результати сертифікації вчителів уже опубліковані в особистих кабінетах

У кабінетах учасників розміщено картки результатів і копії бланків відповідей

Перші результати сертифікації вчителів уже опубліковані в особистих кабінетах

Чому не потрібно боятися сертифікації

Усі учасники сертифікації педагогічних працівників у 2021 році можуть ознайомитися з результатами незалежного тестування вчителів початкової школи.

Відповідні результати опубліковані в особистих кабінетах учасників сертифікації на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Учителя, що пройшли завдання тестування фахових знань та умінь учителів початкової школи, можуть завантажити картки результатів та сканкопії своїх бланків відповідей.

Тестування вважається пройденим і учасника допускають до участі в наступному етапі сертифікації, якщо він набрав не менше 60% від максимальної кількості тестових балів. Максимальна кількість балів, яку можна було набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, — 100.

Інформація про допущення чи недопущення педагога до участі в наступному етапі сертифікації так само розміщена в кабінеті учасника.

Якщо виникають сумніви та спірна ситуація щодо правильності встановлення результату, то учасники можуть подати апеляційну заяву до апеляційної комісії при Українському центрі оцінювання якості освіти впродовж трьох календарних днів після оприлюднення результатів (до 17 березня включно). Форма заяви розміщена на сайті Українського центру.

Апеляційну заяву необхідно надсилати поштою на адресу: вул. Володимира Винниченка, 5, м. Київ, 04053 (з поміткою «Апеляційна комісія УЦОЯО») або електронною поштою у відсканованому вигляді на адресу: [email protected] (з поміткою «Апеляційна комісія УЦОЯО»).

Розгляд таких заяв відбуватиметься впродовж десяти календарних днів із дня отримання.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12265

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді