Як COVID-19 вплинув на якість освіти в Україні та світі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З метою ідентифікації в учнів прогалин у недоотриманих знаннях під час карантину, УЦОЯО повинен провести моніторингові дослідження якості освіти на різних рівнях загальної середньої освіти
Як COVID-19 вплинув на якість освіти в Україні та світі

План евакуації у разі пожежі: зверніть увагу на головне

На цьому акцентують увагу автори документу аналітичного звіту громадської організації «Ініціатива Холон».

Численні дослідження якості освіти по всьому світу показують негативний вплив карантинних заходів на якість отриманих знань та навичок школярів, що й пояснює відповідні необхідності.

Як показують дані Світового банку: реальні втрати навчального часу дорівнюють від 3,5 до 11 місяців шкільного навчання.

Відповідно до результатів досліджень, близько 7 мільйонів дітей 1–9 класів у світі можуть узагалі покинути школу через економічний шок та фінансові проблеми в родинах, спричинені пандемією.

Щодо ситуації в Україні, то вона ускладнюється проблемами із забезпеченням доступу до якісної освіти, недостатньою кількістю технічних засобів для здійснення занять дистанційного занять навчання та низькими цифровими навичками учнів і вчителів. Вагому роль грає традиційний високий розрив у якості освіти між міськими та сільськими школами.

Окрім того, експерти громадської організації «Ініціатива Холон» пропонують розширити зміст Всеукраїнської школи онлайн на класи початкової школи, принаймні на 3-ті та 4-ті класи. На думку авторів, важливо затвердити стратегію та конкретні дії для компенсації втрачених та не набутих навичок, умінь та знань в учнівства.

Варто зазначити, що дослідження McCinsey показало, що через карантинні обмеження учні відстають в навчанні до 2,5 місяців.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47903

Як оплачувати вчителям заміну уроків

У школах часто виникають ситуації, коли складно знайти вчителя, який може провести уроки замість колеги. Наприклад ситуація, коли вчитель фізики відмовляється заміняти уроки математики, чи вчитель літератури — уроки історії, і їм заміну оплачують не за 14 тарифним розрядом, а за 11-м, без надбавок за категорію, яку вони мають за своїм предметом. Як організувати та правильно оплатити заміну уроків — читайте у статті
119

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
159903

Обриси сучасного внутрішньошкільного контролю

Внутрішньошкільний контроль, моніторинг педагогічних процесів і явищ — ціла наука, а вміння успішно його здійснити — мистецтво. Не вдаючись у деталі, окреслимо основні моменти внутрішньошкільного контролю.
31570

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
59610

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді