Результати дослідження щодо впливу директорів на якість освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Директори недостатньо оцінюють свою роль у розбудові системи забезпечення якості освіти
Результати дослідження щодо впливу директорів на якість освіти

Керівники закладів освіти недостатньо оцінюють свою роль у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школах. Лише 32% директорів вказали на свою вирішальну роль у забезпеченні якості освітньої діяльності школи.
Як ліцензувати медичний кабінет школи
Таку інформацію повідомили під час презентації результатів дослідження «Що думають про якість роботи школи і якість освіти директори шкіл, учні, їхні батьки та освітні експерти», проведеного на замовлення Державної служби якості освіти.
Як зазначив директор Держслужби Руслан Гурак, директор школи є управлінцем, а отже, і відповідальним за все, що відбувається в закладі, зокрема щодо результатів, яких досягають учні та вчителі.
«Однак реальність інша: лише 32% директорів вказали на свою вирішальну роль у забезпеченні якості освітньої діяльності школи, а 39% взагалі переклали її на вчителів. Отже, у школах потрібно дійти спільного розуміння якості освіти, визначивши стратегічну функцію директора як партнера вчителя, учнів, їхніх батьків в освітньому процесі», — зауважив керівник Державної служби якості освіти.
Зокрема, директор ДСЯО доклав, що серед чинників, що впливають на якість освіти, лише 27% директорів шкіл відзначили налагоджені управлінські процеси, а 14% — роботу керівника над розвитком закладу освіти.
Згідно з такими даними, можна зробити висновок, що директори недостатньо оцінюють свою роль у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школах.
Як сформувати систему забезпечення якості освіти
«Налагодження ефективної співпраці між учителями та учнями — основа розвитку школи, чому найбільше уваги приділяють керівники закладів освіти під час розбудови внутрішньої системи забезпечення якості. При цьому і вчителі, і учні вбачають незначну роль директорів у якості освіти, покладаючи відповідальність на самих себе. Отож, потрібно підвищувати рівень обізнаності керівників шкіл у питаннях якості, стратегічного планування, управління закладом освіти», — наголосив Руслан Гурак.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22151

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30817

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1168

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді