Результати дослідження PISA щодо грамотності школярів

Українські учні з низьким рівнем активності онлайн демонструють гірший рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності
Результати дослідження PISA щодо грамотності школярів

Така інформація зазначена в дослідженні PISA, яке було присвячене темі цифрової грамотності українських підлітків.
Виявлені показники є характерними для всіх українських підлітків 15 років, незалежно від соціально-економічного статусу, їх статі, місця розташування та типу навчального закладу.
План евакуації у разі пожежі: зверніть увагу на головне
Зокрема, у дослідженні зазначається про залежність між рівнем онлайн-активності підлітків та соціально-економічним становищем їхніх родин.
План року математичної освіти в Україні
Відповідно до результатів дослідження, найбільша частка підлітків з низькою онлайн-активністю спостерігається серед родин з низьким соціально-економічним статусом (25,6%) й у сільській місцевості (21%). Загалом серед усіх учнів 16% мають низьку онлайн-активність.
Окрім того, більше половини школярів зазначили в анкетах, що їх навчали в закладі освіти окремих елементів цифрової грамотності. Проте, такі учні мають нижчі результати із читання, ніж ті, кого в закладі освіти не навчали цьому.
Варто повідомити, що за даними PISA, віра учнів у власні сили впливає на успішність у математиці.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4991

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді