Українські випускники на два роки відстають від європейських

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Наразі єдиним релевантним інструментом вимірювання освітніх втрат є дослідження PISA

Навчальні досягнення випускників НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Українські випускники школи в середньому на два роки відстають за рівнем навчальних досягнень від своїх європейських однолітків.

Таку інформацію зазначив голова комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак в інтерв'ю для ЗМІ. 

Як він повідомив, наразі єдиним інструментом вимірювання освітніх втрат є міжнародне дослідження PISA.

«Наразі єдина оцінка, на яку ми можемо спиратися — це дослідження PISA, яке координує Організація з економічного співробітництва та розвитку. Воно проводилося в Україні в 2018 році, а також, попри війну, у жовтні 2022 року. Це дозволяє нам оцінити себе в порівнянні з іншими країнами OECР.

Через рік після вимірювань вони публікують звіт з аналізом результатів і рекомендаціями для країн. І от звіт в 2019 році показав, що наш випускник школи в середньому відстає від європейського на один рік. Результат останнього вимірювання буде в жовтні 2023 року. За нашими попередніми оцінками, ми відстали ще на рік», — акцентував керівник освітнього комітету ВР.

Окрім того, він зауважив, що результати ЗНО або національного мультипредметного тесту не можна вважати релевантною системою оцінювання освітніх втрат через те, що у ньому не беруть участь усі школярі.

«Наше зовнішнє незалежне оцінювання, або національний мультипредметний тест, стосується лише частини випускників, які йдуть в університети. Крім того, там є чимала частина випускників попередніх років. Тому ця система оцінювання освітніх втрат не релевантна», — наголосив Сергій Бабак. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1748

Порядок створення груп подовженого дня в початковій школі

Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
171840

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді