Українські випускники на два роки відстають від європейських

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Наразі єдиним релевантним інструментом вимірювання освітніх втрат є дослідження PISA

Навчальні досягнення випускників НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Українські випускники школи в середньому на два роки відстають за рівнем навчальних досягнень від своїх європейських однолітків.

Таку інформацію зазначив голова комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак в інтерв'ю для ЗМІ. 

Як він повідомив, наразі єдиним інструментом вимірювання освітніх втрат є міжнародне дослідження PISA.

«Наразі єдина оцінка, на яку ми можемо спиратися — це дослідження PISA, яке координує Організація з економічного співробітництва та розвитку. Воно проводилося в Україні в 2018 році, а також, попри війну, у жовтні 2022 року. Це дозволяє нам оцінити себе в порівнянні з іншими країнами OECР.

Через рік після вимірювань вони публікують звіт з аналізом результатів і рекомендаціями для країн. І от звіт в 2019 році показав, що наш випускник школи в середньому відстає від європейського на один рік. Результат останнього вимірювання буде в жовтні 2023 року. За нашими попередніми оцінками, ми відстали ще на рік», — акцентував керівник освітнього комітету ВР.

Окрім того, він зауважив, що результати ЗНО або національного мультипредметного тесту не можна вважати релевантною системою оцінювання освітніх втрат через те, що у ньому не беруть участь усі школярі.

«Наше зовнішнє незалежне оцінювання, або національний мультипредметний тест, стосується лише частини випускників, які йдуть в університети. Крім того, там є чимала частина випускників попередніх років. Тому ця система оцінювання освітніх втрат не релевантна», — наголосив Сергій Бабак. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110344

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11593

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17687

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді