Чому можуть проводитися позапланові перевірки закладів освіти?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підстави та порядок проведення позапланових перевірок у закладах освіти

Позапланові перевірки закладів

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

22 листопада 2022 року набув чинності Порядок проведення позапланових перевірок закладів освітньої діяльності. Його затвердили відповідним наказом МОН.

Детальну інформацію з роз’ясненнями щодо процедури проведення таких перевірок у закладах освіти опублікували на сайті Державної служби якості освіти. 

Безпосередньо перевіряти заклади можуть Державна служба якості освіти України та її територіальні органи в межах своїх повноважень.

Серед підстав для перевірки освітнього закладу:

  • звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило чи може спричинити шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, до якого додаються документи чи їхні копії, що підтверджують такі порушення (за наявності);
  • необхідність перевірити, чи виконують розпорядження, видане за результатами попереднього заходу державного нагляду (контролю), який провели Державна служба якості освіти або її територіальний орган;
  • звернення освітнього омбудсмена.

Зауважимо, що перевірки за анонімними та іншими безпідставними зверненнями проводити не будуть. Також заборонено проводити повторні перевірки за тим самим фактом, що був підставою для першого проведення перевірки.

Окрім того, у Держслужбі чи її територіальних органах не розглядатимуть та не перевірятимуть питання, які є предметом розгляду в суді або щодо яких набрало законної сили рішення суду. Не перевірятимуть також ті питання, щодо яких органи досудового розслідування здійснюють кримінальне провадження.

Уповноважені органи проводять перевірки лише з тих питань, які визначені у переліку питань для проведення позапланових перевірок.

Загальний строк проведення перевірки не може перевищувати 15 робочих днів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
110

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110480

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11612

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді