Чому можуть проводитися позапланові перевірки закладів освіти?

Підстави та порядок проведення позапланових перевірок у закладах освіти

Позапланові перевірки закладів

Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації

22 листопада 2022 року набув чинності Порядок проведення позапланових перевірок закладів освітньої діяльності. Його затвердили відповідним наказом МОН.

Детальну інформацію з роз’ясненнями щодо процедури проведення таких перевірок у закладах освіти опублікували на сайті Державної служби якості освіти. 

Безпосередньо перевіряти заклади можуть Державна служба якості освіти України та її територіальні органи в межах своїх повноважень.

Серед підстав для перевірки освітнього закладу:

  • звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило чи може спричинити шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, до якого додаються документи чи їхні копії, що підтверджують такі порушення (за наявності);
  • необхідність перевірити, чи виконують розпорядження, видане за результатами попереднього заходу державного нагляду (контролю), який провели Державна служба якості освіти або її територіальний орган;
  • звернення освітнього омбудсмена.

Зауважимо, що перевірки за анонімними та іншими безпідставними зверненнями проводити не будуть. Також заборонено проводити повторні перевірки за тим самим фактом, що був підставою для першого проведення перевірки.

Окрім того, у Держслужбі чи її територіальних органах не розглядатимуть та не перевірятимуть питання, які є предметом розгляду в суді або щодо яких набрало законної сили рішення суду. Не перевірятимуть також ті питання, щодо яких органи досудового розслідування здійснюють кримінальне провадження.

Уповноважені органи проводять перевірки лише з тих питань, які визначені у переліку питань для проведення позапланових перевірок.

Загальний строк проведення перевірки не може перевищувати 15 робочих днів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4925

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10333

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді