Студенти та викладачі лояльні до навчання в умовах воєнного стану

Трохи більше ніж половина студентів і викладачів вважають рівень освітніх послуг досить сталим

Освітній процес у вишахЯк підтримати підлітка у кризовій ситуації: 10 порад

Студенти та викладачі лояльно ставляться до освітнього процесу в умовах воєнного стану.

Таку інформацію зазначили в результатах опитування усіх учасників освітнього процесу закладів вищої освіти міста Києва, проведеного Державною службою якості освіти.

Насамперед аналіз відповідей учасників показав, що як студенти, так і керівники та викладачі з розумінням ставляться до ситуації, що склалась.

«Результати опитування вказують на забезпечення освітніх послуг належної якості у складних умовах війни: абсолютна більшість респондентів як із числа керівництва (98%) та викладачів (92%) закладів вищої освіти, так і студентів (78%) позитивно оцінили організацію освітнього процесу порівняно з минулим періодом, що в цілому підтверджує лояльне ставлення учасників освітнього процесу до роботи в нинішніх умовах, а також розуміння ситуації», — зауважили організатори опитування.

Окрім того, проведене дослідження показало, що трохи більше, ніж половина студентів і викладачів вважають рівень освітніх послуг досить сталим.

«Більше половини респондентів з числа студентів (51%) та викладачів (59%) вважають, що рівень якості освітніх послуг не змінився порівняно з попереднім періодом навчання (ІІ півріччя 2021/2022 навчального року), а кожен третій з них вважає сьогочасний рівень організації освітнього процесу кращим, ніж навесні 2022 року. На погіршення якості організації освітнього процесу в осінньому семестрі 2022/2023 навчального року вказали кожен п’ятий здобувач освіти та кожен десятий викладач», — наголосили в Держслужбі якості освіти.

Зокрема, у ДСЯО акцентували, що результати аналізу відповідей респондентів дають підстави стверджувати, що вибудувані закладами системи внутрішнього забезпечення якості освіти продовжують функціонувати та підтримуватися на належному рівні.

Щодо найбільших викликів і загроз для опитаних, то респондентами були названі складні умови для навчання (відсутність електропостачання, зв’язку, безперебійного інтернету) та загальний психоемоційний стан учасників освітнього процесу.

Довідково: опитування відбувалось протягом 12–19 грудня 2022 року. Під час якого було опитано близько 3 тисяч респондентів, зокрема 41 особа з числа керівників закладів вищої освіти, 944 науково-педагогічних працівники та 1841 здобувач вищої освіти.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
143171

З чого починати цивільний захист у закладі освіти

Все частіше об’єктами уражень ворога стає цивільне населення. Убезпечити найвразливішу категорію – наших дітей – від ракетних атак, зберегти їх життя – ось найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у навчальному закладі і як організувати цей процес – читаймо далі
86578

Щорічний звіт директора школи

Звітування можна провести в актовому залі, а можні і онлайн. Дізнайтеся, що врахувати для виступу онлайн, як його побудувати і що допоможе зробити його вдалим. Про що звітує директор і за якою структурою — у статті
47018

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді