Студенти та викладачі лояльні до навчання в умовах воєнного стану

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Трохи більше ніж половина студентів і викладачів вважають рівень освітніх послуг досить сталим

Освітній процес у вишах НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Студенти та викладачі лояльно ставляться до освітнього процесу в умовах воєнного стану.

Таку інформацію зазначили в результатах опитування усіх учасників освітнього процесу закладів вищої освіти міста Києва, проведеного Державною службою якості освіти.

Насамперед аналіз відповідей учасників показав, що як студенти, так і керівники та викладачі з розумінням ставляться до ситуації, що склалась.

«Результати опитування вказують на забезпечення освітніх послуг належної якості у складних умовах війни: абсолютна більшість респондентів як із числа керівництва (98%) та викладачів (92%) закладів вищої освіти, так і студентів (78%) позитивно оцінили організацію освітнього процесу порівняно з минулим періодом, що в цілому підтверджує лояльне ставлення учасників освітнього процесу до роботи в нинішніх умовах, а також розуміння ситуації», — зауважили організатори опитування.

Окрім того, проведене дослідження показало, що трохи більше, ніж половина студентів і викладачів вважають рівень освітніх послуг досить сталим.

«Більше половини респондентів з числа студентів (51%) та викладачів (59%) вважають, що рівень якості освітніх послуг не змінився порівняно з попереднім періодом навчання (ІІ півріччя 2021/2022 навчального року), а кожен третій з них вважає сьогочасний рівень організації освітнього процесу кращим, ніж навесні 2022 року. На погіршення якості організації освітнього процесу в осінньому семестрі 2022/2023 навчального року вказали кожен п’ятий здобувач освіти та кожен десятий викладач», — наголосили в Держслужбі якості освіти.

Зокрема, у ДСЯО акцентували, що результати аналізу відповідей респондентів дають підстави стверджувати, що вибудувані закладами системи внутрішнього забезпечення якості освіти продовжують функціонувати та підтримуватися на належному рівні.

Щодо найбільших викликів і загроз для опитаних, то респондентами були названі складні умови для навчання (відсутність електропостачання, зв’язку, безперебійного інтернету) та загальний психоемоційний стан учасників освітнього процесу.

Довідково: опитування відбувалось протягом 12–19 грудня 2022 року. Під час якого було опитано близько 3 тисяч респондентів, зокрема 41 особа з числа керівників закладів вищої освіти, 944 науково-педагогічних працівники та 1841 здобувач вищої освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
849

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5692

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77904

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4641

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді