Новий предмет у школах про фінансову грамотність

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН зазначають, що фінансова грамотність є однією з ключових компетентностей

Новий предмет у школах про фінансову грамотність

Закон про електронні трудові книжки: що врахувати

Нещодавно МОН України затвердило новий навчальний план для учнів 5-9 класів, до якого включено новий предмет «Підприємництво і фінансова грамотність».

Таку інформацію опубліковано в коментарі Міністерства освіти і науки щодо положень нової Типової освітньої програми для 5-9 класів.

Зокрема, у затвердженій освітній програмі передбачена можливість впровадження в освітній процес галузевих та міжгалузевих інтегрованих курсів, зокрема: «Робототехніка», «STEM», «Інтегрований мовно-літературний курс (українська мова, українська та зарубіжні літератури)», «Історія: Україна і світ» тощо.

Як зазначив міністр освіти Сергій Шкарлет, нова типова освітня програма для базової школи побудована на компетентнісному підході та містить реформаторські засади.

«До ключових компетентностей належить, зокрема, підприємливість і фінансова грамотність, що передбачають ініціативність, спроможність використовувати можливості та реалізовувати ідеї, створювати цінності для інших у будь-якій сфері життєдіяльності. У дітей необхідно розвивати здатність до активної участі в житті суспільства, керування власним життям і кар’єрою, вміння розв’язувати проблеми», — повідомив очільник Міносвіти.

Як правильно замінити вчителя, який на лікарняному чи курсах

Окрім того, Сергій Шкарлет акцентував, що необхідно привчати школярів до відповідальності за ухвалені рішення, щоб молодь працювала в команді для планування і реалізації проєктів, які мають культурну, суспільну або фінансову цінність.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
80

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110468

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11611

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді