Про розвиток української освіти в сучасних умовах

У Міносвіти обговорили питання теперішнього та повоєнного розвитку освіти з міжнародними партнерами

Стратегії розвитку освіти в сучасних умовахЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Нещодавно в Міністерстві освіти та науки України відбулася зустріч заступниці Міністра освіти і науки України Віри Рогової та інших представників державних освітніх установ з міжнародними партнерами: Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Національним Офісом Save the Children та Директоратом Освіти 2030 (ЮНЕСКО) щодо реалізації пріоритетних завдань у сфері освіти у 2023 році.

Заступниця очільника Міносвіти виокремила наступні стратегічні напрями роботи:

  • Відновлення та розвиток системи освіти після завершення воєнного стану.
  • Забезпечення освітнього процесу для здобувачів освіти у громадах, що зазнали руйнувань через вторгнення рф на територію України.
  • Системна психосоціальна підтримка та психологічна допомога учасникам освітнього процесу.

«Забезпечити освітній процес для здобувачів освіти у громадах, які найбільше постраждали внаслідок військових дій, ми плануємо за допомогою мережі освітніх хабів, створення яких МОН ініціювало на початку повномасштабного вторгнення рф. Нині вже працюють 17 хабів, як в Україні, так і в країнах ЄС. До кінця 2023 року ми маємо на меті відкрити освітні хаби у всіх регіонах України, але найперше там, де пошкоджена освітня інфраструктура, а також працюємо з партнерами щодо подальшого розвитку мережі хабів за кордоном для навчання наших громадян», — наголосив генеральний директор директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Олег Єресько.

Зокрема, минулого року була започаткована екосистема психологічної допомоги у сфері освіти, метою якої є підтримка психологічного стану учасників освітнього процесу. 

«Обидва проєкти були визначені Міністерством освіти і науки України як пріоритетні заходи у сфері освіти під час війни. Виконавцем від МОН є Інститут модернізації змісту освіти, а від громадськості — Асоціація інноваційної та цифрової освіти. Результати реалізації, які були отримані впродовж 2022 року, свідчать про ефективність цих проєктів. Тому було прийняте спільне рішення продовжувати та розвивати їх на стратегічному рівні: і у сфері психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, і в питаннях забезпечення належного навчання для дітей та дорослих у громадах, які зазнали та продовжують зазнавати руйнувань, через військову агресію рф», — зауважив директор Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков.

Окрім того, міжнародні організації виявили зацікавленість щодо участі у спільній реалізації стратегічних проєктів та домовились з українськими установами про координацію дій на постійній основі.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Сертифікація вчителів: що варто знати у 2024 році

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів. А також коли буде проходити кожен етап сертифікації.
74203

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді