Про розвиток української освіти в сучасних умовах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міносвіти обговорили питання теперішнього та повоєнного розвитку освіти з міжнародними партнерами

Стратегії розвитку освіти в сучасних умовахЯк працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Нещодавно в Міністерстві освіти та науки України відбулася зустріч заступниці Міністра освіти і науки України Віри Рогової та інших представників державних освітніх установ з міжнародними партнерами: Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Національним Офісом Save the Children та Директоратом Освіти 2030 (ЮНЕСКО) щодо реалізації пріоритетних завдань у сфері освіти у 2023 році.

Заступниця очільника Міносвіти виокремила наступні стратегічні напрями роботи:

  • Відновлення та розвиток системи освіти після завершення воєнного стану.
  • Забезпечення освітнього процесу для здобувачів освіти у громадах, що зазнали руйнувань через вторгнення рф на територію України.
  • Системна психосоціальна підтримка та психологічна допомога учасникам освітнього процесу.

«Забезпечити освітній процес для здобувачів освіти у громадах, які найбільше постраждали внаслідок військових дій, ми плануємо за допомогою мережі освітніх хабів, створення яких МОН ініціювало на початку повномасштабного вторгнення рф. Нині вже працюють 17 хабів, як в Україні, так і в країнах ЄС. До кінця 2023 року ми маємо на меті відкрити освітні хаби у всіх регіонах України, але найперше там, де пошкоджена освітня інфраструктура, а також працюємо з партнерами щодо подальшого розвитку мережі хабів за кордоном для навчання наших громадян», — наголосив генеральний директор директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Олег Єресько.

Зокрема, минулого року була започаткована екосистема психологічної допомоги у сфері освіти, метою якої є підтримка психологічного стану учасників освітнього процесу. 

«Обидва проєкти були визначені Міністерством освіти і науки України як пріоритетні заходи у сфері освіти під час війни. Виконавцем від МОН є Інститут модернізації змісту освіти, а від громадськості — Асоціація інноваційної та цифрової освіти. Результати реалізації, які були отримані впродовж 2022 року, свідчать про ефективність цих проєктів. Тому було прийняте спільне рішення продовжувати та розвивати їх на стратегічному рівні: і у сфері психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, і в питаннях забезпечення належного навчання для дітей та дорослих у громадах, які зазнали та продовжують зазнавати руйнувань, через військову агресію рф», — зауважив директор Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков.

Окрім того, міжнародні організації виявили зацікавленість щодо участі у спільній реалізації стратегічних проєктів та домовились з українськими установами про координацію дій на постійній основі.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4643

Атестація вчителів у 2026 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
99746

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22608

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді