Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану
Нещодавно в Міністерстві освіти та науки України відбулася зустріч заступниці Міністра освіти і науки України Віри Рогової та інших представників державних освітніх установ з міжнародними партнерами: Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Національним Офісом Save the Children та Директоратом Освіти 2030 (ЮНЕСКО) щодо реалізації пріоритетних завдань у сфері освіти у 2023 році.
Заступниця очільника Міносвіти виокремила наступні стратегічні напрями роботи:
- Відновлення та розвиток системи освіти після завершення воєнного стану.
- Забезпечення освітнього процесу для здобувачів освіти у громадах, що зазнали руйнувань через вторгнення рф на територію України.
- Системна психосоціальна підтримка та психологічна допомога учасникам освітнього процесу.
«Забезпечити освітній процес для здобувачів освіти у громадах, які найбільше постраждали внаслідок військових дій, ми плануємо за допомогою мережі освітніх хабів, створення яких МОН ініціювало на початку повномасштабного вторгнення рф. Нині вже працюють 17 хабів, як в Україні, так і в країнах ЄС. До кінця 2023 року ми маємо на меті відкрити освітні хаби у всіх регіонах України, але найперше там, де пошкоджена освітня інфраструктура, а також працюємо з партнерами щодо подальшого розвитку мережі хабів за кордоном для навчання наших громадян», — наголосив генеральний директор директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Олег Єресько.
Заклад отримав гуманітарну допомогу— маєте провести її облік. Підказки експерта допоможуть без помилок оприбуткувати та списати отримані ноутбуки, парти та стільці, господарські товари тощо.
Зокрема, минулого року була започаткована екосистема психологічної допомоги у сфері освіти, метою якої є підтримка психологічного стану учасників освітнього процесу.
«Обидва проєкти були визначені Міністерством освіти і науки України як пріоритетні заходи у сфері освіти під час війни. Виконавцем від МОН є Інститут модернізації змісту освіти, а від громадськості — Асоціація інноваційної та цифрової освіти. Результати реалізації, які були отримані впродовж 2022 року, свідчать про ефективність цих проєктів. Тому було прийняте спільне рішення продовжувати та розвивати їх на стратегічному рівні: і у сфері психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, і в питаннях забезпечення належного навчання для дітей та дорослих у громадах, які зазнали та продовжують зазнавати руйнувань, через військову агресію рф», — зауважив директор Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков.
Окрім того, міжнародні організації виявили зацікавленість щодо участі у спільній реалізації стратегічних проєктів та домовились з українськими установами про координацію дій на постійній основі.