Організовуємо дистанційне навчання за новим положенням
Понад 70% педагогів і 80% батьків вважають дистанційне навчання менш ефективним, ніж безпосереднє навчання в школі.
Така інформацію зазначена в аналітичній довідці щодо організації дистанційного навчання в школах у 2020/21 навчальному році, створеній за результатами анонімного онлайн-анкетування учасників освітнього процесу.
Відповідно до результатів опитування, лише 2,1% батьків та 1% учителів вважають дистанційне навчання більш ефективним, ніж навчання безпосередньо в школі. Натомість понад 82% батьків і 74% педагогів мають протилежну думку.
Опис справ структурного підрозділу або за напрямом діяльності складається із семи основних граф.
Респонденти виділили такі проблеми, що ускладнюють організацію дистанційного навчання: брак досвіду щодо використання спеціальних навчальних програм та електронних платформ і відсутність досвіду щодо організації дистанційного навчання.
Серед факторів, які мають найбільш негативний вплив на організацію дистанційного навчання за допомогою цифрових технологій, більшість освітян назвала обмежений доступ учнів до інтернету, відсутність цифрових пристроїв і недостатню цифрову інфраструктуру в закладі освіти.
Зокрема, значна кількість освітян виділяють таку проблему як низьку мотивацію учнів, що також впливає на погіршення якості дистанційного навчання.
Варто зазначити, опитування щодо організації дистанційного навчання проведене Державною службою якості освіти України з 2 по 9 лютого 2021 року. Участь у ньому взяли понад 270 тисяч респондентів, із них близько 68 тисяч учнів 9-х — 11-х класів, 158 тисяч батьків і 47,5 тисяч освітян (43 тисячі вчителів і 4,5 тисячі керівників закладів освіти).