Учителі та батьки визнали дистанційку неефективною

Про це свідчать дані анонімного онлайн-анкетування учасників освітнього процесу

Учителі та батьки визнали дистанційку неефективною

Організовуємо дистанційне навчання за новим положенням

Понад 70% педагогів і 80% батьків вважають дистанційне навчання менш ефективним, ніж безпосереднє навчання в школі.

Така інформацію зазначена в аналітичній довідці щодо організації дистанційного навчання в школах у 2020/21 навчальному році, створеній за результатами анонімного онлайн-анкетування учасників освітнього процесу.

Відповідно до результатів опитування, лише 2,1% батьків та 1% учителів вважають дистанційне навчання більш ефективним, ніж навчання безпосередньо в школі. Натомість понад 82% батьків і 74% педагогів мають протилежну думку.

Респонденти виділили такі проблеми, що ускладнюють організацію дистанційного навчання: брак досвіду щодо використання спеціальних навчальних програм та електронних платформ і відсутність досвіду щодо організації дистанційного навчання.

Серед факторів, які мають найбільш негативний вплив на організацію дистанційного навчання за допомогою цифрових технологій, більшість освітян назвала обмежений доступ учнів до інтернету, відсутність цифрових пристроїв і недостатню цифрову інфраструктуру в закладі освіти.

Зокрема, значна кількість освітян виділяють таку проблему як низьку мотивацію учнів, що також впливає на погіршення якості дистанційного навчання.

Варто зазначити, опитування щодо організації дистанційного навчання проведене Державною службою якості освіти України з 2 по 9 лютого 2021 року. Участь у ньому взяли понад 270 тисяч респондентів, із них близько 68 тисяч учнів 9-х — 11-х класів, 158 тисяч батьків і 47,5 тисяч освітян (43 тисячі вчителів і 4,5 тисячі керівників закладів освіти).

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
91601

Навчання дітей вдома: поради від психологині Світлани Ройз

Дистанційне навчання поєднано з навчанням офлайн. Більшість учнів уже звикли, але у декого такий режим й досі викликає труднощі. Як заспокоїти дітей і допомогти їм не закинути вдома навчання. Особливості навчання вдома залежно від віку та психологічного типу дітей
8351

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
5064

Інноваційні технології: як розвивати творчі здібності учнів

Виховати школярів із високим творчим потенціалом — завдання педагога. В майбутньому такі школярі здатні приймати рішення, генерувати нові ідеї, знаходити вихід в мінливих, не завжди комфортних обставинах. Дізнайтеся, як за допомогою інноваційних технологій, виховувати в учнів творчі здібності
9339

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді