Підручники з історії України для 8 класу повторно перевірятимуть

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тексти трьох розкритикованих громадськістю підручників з історії України для 8 класу пройдуть додаткову перевірку фахівців НАН України
Підручники з історії України для 8 класу повторно перевірятимуть

Закон про електронні трудові книжки: що врахувати

Таку інформацію висловили представники Інституту модернізації змісту освіти журналістам.

Конфліктна ситуація виникла з підручниками «Історія України» для 8 класу під шифром 80704, 80708, а також підручник «Історія України» для 8 класу для шкіл із поглибленим вивченням історії під шифром 80802.

Як відбиратимуть підручники для учнів шкіл

Раніше зміст цих підручників піддався критиці з боку Вченої ради Інституту української археографії та джерелознавства імені Грушевського НАН України. Причиною стало висвітлення історії українського Півдня крізь призму російської концепції освоєння земель Південної України.

«Підручники тлумачать історію освоєння Степової України в руслі концепції «Новоросія», а підручник 80802 ще й порівнює українців XVII століття з первісною людиною. Обидва підходи неприпустимі», – коментують у заяві Вченої ради.

Зокрема, в Інституті модернізації освіти натомість кажуть, що перш ніж відправити ці підручники до МОН із рекомендацією надати гриф, вони пройшли науково-методичну, психологічно-педагогічну, дизайнерську та антидискримінаційну експертизи. Також зазначається, що підручники під шифром 80704, 80708 та 808802 ще не пройшли повністю конкурсний відбір, а тому ще не оприлюднені та не надруковані.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53959

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
211

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110632

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11659

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді