Умови та дати проведення фінального етапу конкурсу Шевченка

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Фінальний етап конкурсу відбудеться 4 лютого 2023 року в обласних центрах та місті Києві

Фінал конкурсу Шевченка

Як провести тарифікацію педагогів

Фінальний етап ХІІІ Міжнародного конкурсу імені Тараса Шевченка з міркувань безпеки може проводитися в дистанційній або змішаній (очній та дистанційній) формі.

Відповідно до листа Міністерства освіти та науки, конкурс відбудеться 4 лютого 2023 року в обласних центрах та місті Києві.

Завдання будуть надіслані в день проведення конкурсу о 9 годині на офіційну електронну адресу установи, відповідальної за його проведення в регіоні.

Безпосередньо початок конкурсу відбудеться о 10 годині, після проведення інструктажу з учасниками конкурсу.

Учні 5-7 класів будуть працювати над завданнями 2 астрономічні години, учні 8-9 класів — 3 астрономічні години.

Учні 10-11 класів закладів загальної середньої освіти та закладів професійної освіти та студенти і курсанти закладів вищої освіти виконуватимуть конкурсні завдання 4 астрономічні години.

Заяви: як оформлювати та реєструвати

Зокрема, учасники фінального етапу конкурсу мають бути розміщені окремо відповідно до їх вікових категорій (не більше шести осіб в аудиторії) у межах одного закладу освіти. 

Роботи учасників конкурсу разом з протоколами та іншими документами мають бути надіслані кур’єрською поштою в день проведення змагань на адресу Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

Окрім того, протоколи мають бути продубльовані на електронну адресу: [email protected].

Заявки на участь у фінальному етапі змагань необхідно надіслати до 31 січня 2023 року на електронну адресу [email protected] та на адресу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54038

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
510

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110747

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11703

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді