Таку інформацію повідомили під час розширеного засідання колегії та громадської ради при Державній службі якості освіти України.
За словами Руслана Гурака, Голова Служби, минулий рік укотре підтвердив, що акцент на цифровізації процесів моніторингу й забезпечення якості освіти — стратегічно вірний, адже дає змогу всім зацікавленим сторонам безпечно й оперативно отримати і обробити дані, необхідні для ухвалення ефективного управлінського рішення.
Крім того, Наталія Вітранюк, директорка департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Служби, розповіла про формат навчання та освітні виклики.
«Відповідно з початку навчального року значно зросла частка закладів вищої освіти, які працюють у змішаному (очно-дистанційному) форматі (46%), на заміну дистанційному та очному. Дедалі більше виникає перешкод для доступу студентів до освітніх послуг у зв’язку з відключеннями електропостачання, також страждає мотивація через психоемоційний стан учасників освітнього процесу та інші чинники, спричинені війною», – зазначила Вітнанюк.
Для вивчення комплексу таких проблем і подальшої розробки рекомендацій на запобігання загрозам, Служба щокварталу буде проводити вивчення питань організації освітнього процесу в закладах вищої та фахової передвищої освіти.