Опублікували методичні рекомендації про особливості ДПА та ЗНО з іноземних мов

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН розробило методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
Опублікували методичні рекомендації про особливості ДПА та ЗНО з іноземних мов

Як запровадити брендинг — новий механізм забезпечення якості освіти

Зокрема, у завданнях з іноземної мови на ЗНО будуть 2 рівні складності для текстів: стандарт та профільний. Під час реєстрації учні мають зазначити рівень складності завдань відповідно до того, який вони вивчали в школі.

Атестація з іноземних мов має складатися з 3-х частин: аудіювання, читання й використання мови. На виконання всіх завдань ДПА відводиться 60 хвилин. У документі також пояснюється, якими мають бути мета, форма, тип та тема тексту й аудіозапису.

Крім того, для школярів, які в цьому або попередньому році отримали сертифікат або диплом міжнародного мовного іспиту з іноземної мови рівня А2 і вище (для класів, які вивчають іноземну мову за рівнем стандарту) або рівня В1 і вище (для класів із поглибленим вивченням іноземних мов), результати цих іспитів зараховуються як державна підсумкова атестація з іноземної мови.

Учні, які отримали міжнародний серитфікат мовного іспиту рівня В1, В2 і вище з 5 березня до 25 травня 2021 року і які проходитимуть атестацію у формі ЗНО, автоматично отримають 12 балів за атестацію. У документі є рекомендований перелік міжнародних мовних іспитів, за якими можна зарахувати бали за атестацію.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5281

Атестація вчителів у 2025 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
96925

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
102318

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
1265

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28112

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді