Опублікували методичні рекомендації про особливості ДПА та ЗНО з іноземних мов

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН розробило методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
Опублікували методичні рекомендації про особливості ДПА та ЗНО з іноземних мов

Як запровадити брендинг — новий механізм забезпечення якості освіти

Зокрема, у завданнях з іноземної мови на ЗНО будуть 2 рівні складності для текстів: стандарт та профільний. Під час реєстрації учні мають зазначити рівень складності завдань відповідно до того, який вони вивчали в школі.

Атестація з іноземних мов має складатися з 3-х частин: аудіювання, читання й використання мови. На виконання всіх завдань ДПА відводиться 60 хвилин. У документі також пояснюється, якими мають бути мета, форма, тип та тема тексту й аудіозапису.

Крім того, для школярів, які в цьому або попередньому році отримали сертифікат або диплом міжнародного мовного іспиту з іноземної мови рівня А2 і вище (для класів, які вивчають іноземну мову за рівнем стандарту) або рівня В1 і вище (для класів із поглибленим вивченням іноземних мов), результати цих іспитів зараховуються як державна підсумкова атестація з іноземної мови.

Учні, які отримали міжнародний серитфікат мовного іспиту рівня В1, В2 і вище з 5 березня до 25 травня 2021 року і які проходитимуть атестацію у формі ЗНО, автоматично отримають 12 балів за атестацію. У документі є рекомендований перелік міжнародних мовних іспитів, за якими можна зарахувати бали за атестацію.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3210

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81948

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77509

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53979

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19258

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді