Рішення Уряду стосовно освітнього округу й опорного закладу

Положення про освітній округ і опорний заклад освіти узгоджено з законодавством — рішення Уряду

Рішення Уряду стосовно освітнього округу й опорного закладу

Чи запобігли перехресного забруднення: шість чеклістів

Кабмін України доповнив Положення про освітній округ і опорний заклад освіти, які узгоджують документ із чинним законодавством. Відповідне рішення уряду затверджено 27 січня 2021 року.

Такі зміни виконані з метою усунути неузгодженості між законами «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та чинним Положенням про освітній округ і опорний заклад освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів від 19 червня 2019 року №532.

Насамперед, законодавство України не передбачає існування освітніх округів та повноважень Уряду щодо затвердження положення про них. Проте зміни не стосуються питань місцевого самоврядування та територіальних громад, а також розвитку на місцевому та регіональних рівнях.

Відповідно до внесених змін, засновник присвоює закладу загальної середньої освіти статус опорного за результатами конкурсу, проведеного згідно із затверджених ним умов.

Освітній процес у опорному закладі освіти та його філіях організовується відповідно до освітньої програми (освітніх програм) опорного закладу освіти.

Засновник опорного закладу також забезпечує транспортування здобувачів освіти, педагогічних працівників (за потреби) до закладу й у зворотному напрямку відповідно до законодавства.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4923

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10331

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді