Місцеві бюджети не використали 5 млрд освітньої субвенції

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На рахунках місцевих бюджетів утворилось 5,3 млрд залишків невикористаної освітньої субвенції

Місцеві бюджети не використали 5 млрд освітньої субвенції

Підвищення розмірів оплати праці працівників освіти

Відповідно до підрахунків станом на 01 січня 2021 року на рахунках місцевих бюджетів утворилось 5,3 млрд грн невикористаних залишків освітньої субвенції.

Таку інформацію оприлюднив заступник міністра фінансів Роман Єрмоличев, з посиланням на інформацією Державної казначейської служби.

Як зазначив чиновник, ця субвенція спрямовується з державного бюджету місцевим бюджетам на заробітну плату педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

Залишки утворились у 24 обласних бюджетах, 401 районному бюджеті, 100 бюджетах міст обласного значення та 776 бюджетах ОТГ.

Проте у 209 громадах залишки коштів освітньої субвенції відсутні.

«Залишки освітньої субвенції — це той ресурс, який має бути спрямований органами місцевого самоврядування на підвищення якості освіти та забезпечення належного доступу до неї. Наразі не може не турбувати те, що, наприклад, за інформацією Українського центру оцінювання якості освіти, у 2020 році 38% випускників склали ЗНО з української мови на початковому та середньому рівнях. Ситуація щодо вивчення інших предметів теж потребує вивчення та прийняття засновниками шкіл раціональних управлінських рішень», — акцентував заступник міністра фінансів Роман Єрмоличев.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
275

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54197

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
750

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді