МОН пропонує для громадського обговорення проєкт наказу "Про внесення змін до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти"

Чи запобігли перехресного забруднення: шість чеклістів
Основним завданням є приведення Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів освіти у відповідність до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти.
Адже у Санітарному регламенті оновили вимоги до моніторів персональних комп’ютерів, що використовуються учнями під час освітнього процесу, встановили необхідність обладнання ноутбуків відокремленою клавіатурою для учнів 1-7 класів.
«Учитель працює у двох школах. Чи може він мати тижневе навантаження 28 годин, з яких за основним місцем роботи — 11,5 годин, а за сумісництвом — 16,5. Як у такому випадку здійснюється оплата?»
Пропозиції та зауваження – до 05 лютого 2021 року на е-пошту [email protected] з темою повідомлення «Громадське обговорення».
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.