Більше 2 мільйонів українських дітей вимушено навчаються у закордонних закладах освіти

Заяви: як оформлювати та реєструвати Учні, які перебувають за кордоном, обов'язково повинні відвідувати місцеві школи. Однак, багато з дітей паралельно навчаються і в українських школах.
Вимушено переселеним учням запропонували обрати із таких форматів навчання:
- дистанційна форма – якщо вона передбачена в школі, де навчалася дитина до переїзду;
- екстернат – самостійне і у прискореному режимі опанування навчальної програми;
- сімейна форма – навчання дитини організовують батьки, а учень проходить підсумкове оцінювання та атестацію.
Крім того, якщо батьки подавали заяву про відрахування дитини з української школи, після повернення з-за кордону їм треба буде подавати ще одну про зарахування. Діти, які отримають документ про завершення за кордоном 9 чи 11 класу, мають звернутися в державний інформаційно-іміджевий центр МОН. В установі мають підтвердити сертифікат і рівень знань школяра.
Ті учні, які завершили навчання в інших класах, зможуть надати довідку про предмети та теми, які вивчали, та оцінювання. Спеціальної форми цієї довідки не передбачено.
ЗВЕРНЕННЯ РЕДАКЦІЇ
Джерело: Освіта.24
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Інклюзивно-ресурсний центр: принципи діяльності, завдання, штатний розпис, документація. Що визначає Положення про інклюзивно-ресурсний центр: завдання, принципи діяльності