У школах на деокупованих територіях заняття проходять «по телефону»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На деокупованих територіях Харківщини школярам викладають студенти педагогічних вишів

Навчання на деокупованих територіяхТрудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

За даними обладміністрації, до початку повномасштабного вторгнення РФ у Харківській області працювали 21 525 вчителів, наразі їхня кількість зменшилася до 18 574 осіб. 

Саме тому до викладання в закладах освіти на деокупованих територіях Харківщини залучають студентів університетів. Один з тих, хто погодився вчити дітей дистанційно, — студент третього курсу.

Інформацію про проведення таких занять розповіли у виданні «Суспільного». 

Дмитро Деміденко — студент третього курсу та погодився викладати фізкультуру в Андріївському ліцеї Великобурлуцької громади, адже це його рідний заклад освіти.

Колишній директор школи пішов на співпрацю з окупантами, однак у вересні під час контрнаступу громаду звільнили. Тепер директоркою стала вчителька закладу освіти — викладачка української мови та літератури.

Зокрема, заклад освіти працює в дистанційному форматі, у ньому навчаються 56 дітей. Дмитро викладає фізкультуру «по телефону» 17 годин на тиждень.

«Домашнє завдання ми передаємо через батьків. Ми їм телефонуємо, вони записують. Щопонеділка вони ходять до школи, отримують завдання і передають дітям. Щопонеділка діти приходять, здають завдання», — розповів молодий вчитель. 

Окрім того, він намагається поєднувати вправи із теоретичними завданнями — наприклад, про різні види спорту чи відомих спортсменів області. Проте, у селі досить немає інтернету, а мобільний зв’язок — нестабільний.

Варто зазначити, що всесвітню історію, мистецтво та образотворче мистецтво в Андріївському ліцеї також викладає студентка. 

За даними обладміністрації на 14 грудня, дітям з деокупованих територій Харківщини загалом викладають 44 студенти університету Сковороди й 16 представників Харківської гуманітарно-педагогічної академії.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5634

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77833

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4088

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82086

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді