У школах на деокупованих територіях заняття проходять «по телефону»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На деокупованих територіях Харківщини школярам викладають студенти педагогічних вишів

Навчання на деокупованих територіяхТрудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

За даними обладміністрації, до початку повномасштабного вторгнення РФ у Харківській області працювали 21 525 вчителів, наразі їхня кількість зменшилася до 18 574 осіб. 

Саме тому до викладання в закладах освіти на деокупованих територіях Харківщини залучають студентів університетів. Один з тих, хто погодився вчити дітей дистанційно, — студент третього курсу.

Інформацію про проведення таких занять розповіли у виданні «Суспільного». 

Дмитро Деміденко — студент третього курсу та погодився викладати фізкультуру в Андріївському ліцеї Великобурлуцької громади, адже це його рідний заклад освіти.

Колишній директор школи пішов на співпрацю з окупантами, однак у вересні під час контрнаступу громаду звільнили. Тепер директоркою стала вчителька закладу освіти — викладачка української мови та літератури.

Зокрема, заклад освіти працює в дистанційному форматі, у ньому навчаються 56 дітей. Дмитро викладає фізкультуру «по телефону» 17 годин на тиждень.

«Домашнє завдання ми передаємо через батьків. Ми їм телефонуємо, вони записують. Щопонеділка вони ходять до школи, отримують завдання і передають дітям. Щопонеділка діти приходять, здають завдання», — розповів молодий вчитель. 

Окрім того, він намагається поєднувати вправи із теоретичними завданнями — наприклад, про різні види спорту чи відомих спортсменів області. Проте, у селі досить немає інтернету, а мобільний зв’язок — нестабільний.

Варто зазначити, що всесвітню історію, мистецтво та образотворче мистецтво в Андріївському ліцеї також викладає студентка. 

За даними обладміністрації на 14 грудня, дітям з деокупованих територій Харківщини загалом викладають 44 студенти університету Сковороди й 16 представників Харківської гуманітарно-педагогічної академії.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
176

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54099

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
660

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110871

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді