У школах на деокупованих територіях заняття проходять «по телефону»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На деокупованих територіях Харківщини школярам викладають студенти педагогічних вишів

Навчання на деокупованих територіяхТрудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

За даними обладміністрації, до початку повномасштабного вторгнення РФ у Харківській області працювали 21 525 вчителів, наразі їхня кількість зменшилася до 18 574 осіб. 

Саме тому до викладання в закладах освіти на деокупованих територіях Харківщини залучають студентів університетів. Один з тих, хто погодився вчити дітей дистанційно, — студент третього курсу.

Інформацію про проведення таких занять розповіли у виданні «Суспільного». 

Дмитро Деміденко — студент третього курсу та погодився викладати фізкультуру в Андріївському ліцеї Великобурлуцької громади, адже це його рідний заклад освіти.

Колишній директор школи пішов на співпрацю з окупантами, однак у вересні під час контрнаступу громаду звільнили. Тепер директоркою стала вчителька закладу освіти — викладачка української мови та літератури.

Зокрема, заклад освіти працює в дистанційному форматі, у ньому навчаються 56 дітей. Дмитро викладає фізкультуру «по телефону» 17 годин на тиждень.

«Домашнє завдання ми передаємо через батьків. Ми їм телефонуємо, вони записують. Щопонеділка вони ходять до школи, отримують завдання і передають дітям. Щопонеділка діти приходять, здають завдання», — розповів молодий вчитель. 

Окрім того, він намагається поєднувати вправи із теоретичними завданнями — наприклад, про різні види спорту чи відомих спортсменів області. Проте, у селі досить немає інтернету, а мобільний зв’язок — нестабільний.

Варто зазначити, що всесвітню історію, мистецтво та образотворче мистецтво в Андріївському ліцеї також викладає студентка. 

За даними обладміністрації на 14 грудня, дітям з деокупованих територій Харківщини загалом викладають 44 студенти університету Сковороди й 16 представників Харківської гуманітарно-педагогічної академії.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
44

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81763

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76888

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53584

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді