Що зробити у січні: 10 акцентів для завуча

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Редакція журналу «Заступник директора школи» підготувала план роботи на січень – скористайтеся ним, щоб врахувати важливе

Складіть розклади на ІІ семестр

Підготуйте розклади навчальних занять (уроків), позакласних, факультативних та індивідуальних занять (консультацій) на ІІ семестр або внесіть зміни до існуючого розкладу на І семестр. Зробіть це до початку ІІ семестру.

Взаємодійте з іншими заступниками директора школи. Керуйтеся освітньою програмою закладу освіти та річним навчальним планом. Для того щоб підготувати розклади:

  • проаналізуйте навчальний план закладу освіти щодо зміни кількості годин з окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів);
  • проведіть індивідуальні консультації з учителями-предметниками;
  • організуйте анкетування учнів 9—11-х класів, щоб врахувати їхні пропозиції щодо розкладу уроків.

 

Підготуйте графіки на ІІ семестр

До початку ІІ семестру розробіть графіки:

  • чергування педагогічних працівників на ІІ семестр (за умови очного та змішаного навчання);
  • проведення письмових контрольних робіт з навчальних предметів, щоб уникнути перевантаження учнів;
  • проведення відкритих заходів учителями та вихователями груп подовженого дня на ІІ семестр.

Співпрацюйте з директором, іншими заступниками директора школи, класними керівниками та вчителями-предметниками. Дійте за річним планом роботи. Для того щоб розробити графіки, проведіть індивідуальні консультації/співбесіди з педагогічними працівниками.

БІЛЬШЕ ПРО ПЛАНИ НА СІЧЕНЬ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110330

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11588

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17681

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді