Учні зможуть обирати предмети, - міністр

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Профільна школа дозволить учням вибирати навчальні предмети

Учні зможуть обирати предмети, - міністр

Самооцінювання освітньої діяльності: які методи використати

Про це повідомив міністр освіти Сергій Шкарлет в інтерв'ю Страна.ua.

За його словами, наразі Міністерство освіти формує старшу профільну школу.

«І не тільки в школі, але і в профтехучилищах буде профілізація, вони будуть існувати як професійні ліцеї. Якщо ми хочемо, щоб з нашою освітою рахувалися в світі, щоб наша освіта була зрозумілою, ми не повинні відставати від загальносвітової концепції. І будуть акценти за предметами з 10 по 12 клас», - зазначив Сергій Шкарлет.

Учні зможуть обирати предмети, - міністр
НІНА ОМЕЛЬЯНЕНКОшеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта
Коли оформлювали документи про підвищення кваліфікації запитань виникало чимало? Ще й працівники приносять сертифікати про участь у вебінарах, семінарах, просять їх врахувати як підвищення кваліфікації? Як правильно оформити документи у 2021 році, щоб зробити все якісно. Пропоную маршрут із питань підвищення кваліфікації прокласти помісячно.

Крім того, він повідомив, що обов'язковим предметом в профільній школі буде українська мова та література. Інші предмети школярі зможуть обирати самостійно, в залежності від власних здібностей.

«Українська мова та література - те, що формує національний етнос, має бути обов'язковим у будь-якій країні. Це елемент самовизначення нас як українців. Я б і математику залишив як обов'язковий предмет — вона систематизує мислення, формує логіку. А далі вже все залежить від здібностей. Хоча є люди, які не схильні до математики, але можна програму побудувати так, щоб і таким учням було комфортно. Рахувати й писати все одно всім потрібно вміти. Хоча б для того, щоб калорії підраховувати», - сказав Сергій Шкарлет.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
64

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110438

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11609

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді