Як воєнний стан може вплинути на тривалість робочого часу вчителя?

Збільшення тривалості робочого часу є правом, а не обов’язком роботодавця

Робочий час вчителяТрудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

Для окремих категорій працівників, у тому числі вчителів, передбачена скорочена тривалість робочого часу.

Таку інформацію зазначили у Профспілці працівників освіти і науки щодо умов праці під час воєнного стану з посиланням на 51 статтю КЗпП.

У юридичному відділі Профспілці зауважують, що збільшення на період воєнного стану нормальної тривалості робочого часу до 60 годин на тиждень (скороченої — до 50 годин) є правом, а не обов’язком роботодавця.

Безпосередньо п’ятиденний або шестиденний робочий тиждень встановлюється роботодавцем за рішенням військового командування разом із військовими адміністраціями.

Зокрема, час початку і закінчення щоденної роботи (зміни) визначається роботодавцем.

«Застосування визначеного законом № 2136 положення про скорочену норму робочого часу для педагогічних працівників має вирішуватися уповноваженими органами виходячи з положень законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту» щодо робочого часу та педагогічного навантаження, а також з урахуванням конкретної ситуації, яка складається в регіоні», — акцентують у Профспілці працівників освіти.

Важливо зауважити, що законом від 15.03.2022 № 2126-ІX передбачено надання на час війни працівникам закладів освіти державних гарантій, які включають організацію освітнього процесу в дистанційній формі або в будь-якій іншій формі, що є найбільш безпечною для його учасників, збереження місця роботи, середнього заробітку, виплату стипендії та інших виплат, передбачених законодавством.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4947

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10371

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді