Міносвіти надало алгоритм дій щодо відновлення навчання на деокупованих територіях

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міносвіти сформували алгоритми першочергових дій органів місцевого самоврядування та освітян

Навчання на деокупованих територіях

Стратегії успішної комунікації керівника

Організувати навчання онлайн і користуватися будівельним фондом тих закладів, які вціліли, — основні рекомендації для освітян на деокупованих територіях.   

Інструкції з відповідними рекомендаціями опублікували на сайті Міністерства освіти та науки України. 

Таким чином, у відомстві пропонують наступний алгоритм дій:

  • визначити основні потреби галузі освіти для поновлення навчання дітей, що проживають у звільнених населених пунктах;
  • з’ясувати місце перебування учнів, педагогічних та інших працівників ЗЗСО, встановити зв’язок із батьками дітей, які перебувати на ТТО;
  • сформувати списки учнів, що перебувають на території громади, і скласти перелік їхніх першочергових потреб;
  • сформувати безпечне освітнє середовище і провести роз’яснювальну роботу про ризики з учнями й батьками;
  • інвентаризувати матеріально-технічну базу закладів освіти (створити такі робочі групи: з інвентаризації матеріальних цінностей, з технічного обстеження будівель і споруд, з обстеження захисних споруд та укриттів на відстані не більше ніж 100 м від будівлі);
  • організувати повернення евакуйованого майна закладів освіти;
  • з метою уточнення обсягів освітньої субвенції внести зміни (за потреби) до Інформаційної системи управління освітою щодо контингенту учнів (вихованців) та педагогічних працівників закладів освіти після деокупації;
  • зважати на безпекову ситуацію й керуватися рішеннями військової адміністрації.
Вимоги пожежної безпеки: чекліст

Зокрема, у Міносвіти акцентують: «На звільнених територіях з міркувань безпеки всіх учасників освітнього процесу рекомендовано здійснювати навчання в онлайн-режимі».

У разі, коли приміщення закладу освіти зруйновано, потрібно користуватися фондом тих закладів, де будівлі не пошкоджені.

Окрім того, в освітньому відомстві сформували алгоритм дій для:

  • органів управління у сфері освіти в умовах деокупації,
  • керівника органу управління у сфері освіти в умовах деокупації,
  • керівника закладу освіти в умовах деокупації.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
208

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110616

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11655

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді