Міносвіти надало алгоритм дій щодо відновлення навчання на деокупованих територіях

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міносвіти сформували алгоритми першочергових дій органів місцевого самоврядування та освітян

Навчання на деокупованих територіях

Стратегії успішної комунікації керівника

Організувати навчання онлайн і користуватися будівельним фондом тих закладів, які вціліли, — основні рекомендації для освітян на деокупованих територіях.   

Інструкції з відповідними рекомендаціями опублікували на сайті Міністерства освіти та науки України. 

Таким чином, у відомстві пропонують наступний алгоритм дій:

  • визначити основні потреби галузі освіти для поновлення навчання дітей, що проживають у звільнених населених пунктах;
  • з’ясувати місце перебування учнів, педагогічних та інших працівників ЗЗСО, встановити зв’язок із батьками дітей, які перебувати на ТТО;
  • сформувати списки учнів, що перебувають на території громади, і скласти перелік їхніх першочергових потреб;
  • сформувати безпечне освітнє середовище і провести роз’яснювальну роботу про ризики з учнями й батьками;
  • інвентаризувати матеріально-технічну базу закладів освіти (створити такі робочі групи: з інвентаризації матеріальних цінностей, з технічного обстеження будівель і споруд, з обстеження захисних споруд та укриттів на відстані не більше ніж 100 м від будівлі);
  • організувати повернення евакуйованого майна закладів освіти;
  • з метою уточнення обсягів освітньої субвенції внести зміни (за потреби) до Інформаційної системи управління освітою щодо контингенту учнів (вихованців) та педагогічних працівників закладів освіти після деокупації;
  • зважати на безпекову ситуацію й керуватися рішеннями військової адміністрації.
Вимоги пожежної безпеки: чекліст

Зокрема, у Міносвіти акцентують: «На звільнених територіях з міркувань безпеки всіх учасників освітнього процесу рекомендовано здійснювати навчання в онлайн-режимі».

У разі, коли приміщення закладу освіти зруйновано, потрібно користуватися фондом тих закладів, де будівлі не пошкоджені.

Окрім того, в освітньому відомстві сформували алгоритм дій для:

  • органів управління у сфері освіти в умовах деокупації,
  • керівника органу управління у сфері освіти в умовах деокупації,
  • керівника закладу освіти в умовах деокупації.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5278

Атестація вчителів у 2025 році: що? де? коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
96916

Як організувати цивільний захист у школі

Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
102298

Літні канікули 2025: коли і як відпочиватимуть школярі

Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
1253

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28108

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді