Метою концепції є створення безпечних умов для ефективного очного навчання

Стратегії успішної комунікації керівника
В Україні розробляється Концепція безпечного закладу освіти, кінцевою метою якої є створення безпечних умов для забезпечення ефективного очного навчального процесу.
Таку інформацію зазначив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет.
Як він зауважив, ініціатором створення Концепції є Міністерство освіти та науки. Наразі над її розробленням працює міжвідомча група.
Вимоги пожежної безпеки: чекліст Таким чином, планується, що у межах реалізації Концепції заклади освіти будуть обладнані комплексом тривожної сигналізації з під‘єднанням до пунктів централізованого спостереження та реагування, системами зовнішнього та внутрішнього відеоспостереження, стаціонарними металодетекторами та необхідними огорожами.
Зокрема, у Державному бюджеті на 2023 рік на спорудження укриттів у закладах освіти передбачено 1,5 млрд грн. До початку нового навчального року вони мають бути готові і забезпечувати захист учнів, учителів та персоналу.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту