ЗНО 2021: випускники самостійно обиратимуть третій предмет

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У 2021 році абітурієнти зможуть самостійно вибрати третій предмет зовнішнього незалежного оцінювання для вступу до вищих навчальних закладів

Електронний документообіг: ПЕРЕВАГИ

Ця інформація була оголошена під час наради-семінару Міністерства освіти і науки генеральним директором вищої освіти та освіти дорослих Олегом Шаровим.

«Лібералізація вибору третього предмета ЗНО, яка запропонована в умовах прийому, за винятком регульованих спеціальностей», — повідомив Олег Шаров.

Він зазначив, що МОН України отримало як позитивні відгуки щодо цього нововведення, так і негативні, тому має намір «вивчати цю ситуацію».

Відповідно до умов вступу до вищих навчальних закладів, випускник у 2021 році має змогу самостійно обрати 3 предмет ЗНО — математику, іноземну мову, біологію, географію, фізику або хімію. Шаров наголосив, що для вступу на лікарські спеціальності («Стоматологія», «Медицина», «Педіатрія») для того, щоб взяти участь у конкурсному відборі, потрібно буде мати щонайменше 150 балів із другого та третього конкурсних предметів.

ЗНО: заходи безпеки

Гендиректор зазначив, що два формати ЗНО з української мови не передбачають виключення української літератури, оскільки ЗНО з української буде включати елементи української літератури, а ЗНО з української мови та літератури — елементи літературознавства.

Зокрема, під час вступної кампанії будуть діяти електронні кабінети абітурієнтів, для дії яких необхідні будуть електронні підписи учасників.

ЗНО 2021: випускники самостійно обиратимуть третій предмет

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
184

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110575

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11634

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17753

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді