Електронний документообіг: ПЕРЕВАГИ
Державні установи намагаються створити необхідні умови для утвердження державності української мови та водночас забезпечити вільний розвиток усіх мов корінних народів та національних меншин, мотивувати дітей до вивчення іноземних мов.
На цьому наголосив виконуючий обов’язки міністра освіти Сергій Шкарлет під час виступу на конференції «Результати впровадження Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті».
Яка структура і які помилки типові для текстів локальних документів.
Шкарлет сказав, що законом «Про повну загальну середню освіту» визначено, що учні, які належать до національних меншин, у 5-11(12) класах опановуватимуть частину предметів державною мовою, а частину — рідною мовою. Окрім того, буде забезпечено вивчення рідної мови в державних і комунальних закладах загальної середньої освіти. Однак приватні школи мають змогу обирати мову викладання.
В.о. міністра освіти акцентував, що головним завданням Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті», який завершується, було застосування моделей мультилінгвальної освіти для поліпшення рівня володіння державною мовою та підтримки мов національних меншин, а також вироблення закладами освіти власних моделей здійснення освітнього процесу.
Застосовані моделі освіти визначають надання учням можливостей вивчення предметів (не тільки мовної галузі) кількома мовами, що розвиває компетентності дитини та відкриває можливості для її подальшої успішної самореалізації.
За офіційними даними, сьогодні в закладах освіти України навчання здійснюється десятьма мовами: українською та дев’ятьма мовами корінних народів і національних меншин — болгарською, кримськотатарською, молдовською, німецькою, польською, російською, румунською, словацькою та угорською.