Конкурс для 6-7 класів про гуманне ставлення до тварин

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учнів 6-7 класів запрошують на конкурс «БлагоДІЙники в дії»

Права працівників на час карантину: чи захистили

Виконані завдання приймаються до 12 лютого 2021 року.

«Мета конкурсу – пропедевтика гуманного ставлення до тварин в суспільстві, поглиблення знань школярів про правила догляду за домашніми тваринами та волонтерство; залучення учнів до практичної допомоги тваринам; виховання в учнів відповідальності, альтруїзму, емпатії та чуйності», – коментують організатори.

Для участі в конкурсі школярам потрібно виконати мінімум 3 завдання з переліку. Чим більше виконаних завдань, тим більше шансів на перемогу.

Серед запропонованих завдань для учнів:

  • Зробити та поширити в соціальних мережах 4 пости про собак та котів з притулків, які шукають домівку. Під кожним постом зробити хештег #благодійники _в_дії.
  • Відвідати тварин в притулку та зробити короткий відеосюжет.
  • Організувати в школі збір допомоги для тварин з притулку/зоозахисної організації, передати зібрану допомогу.

Школи-переможці отримають у подарунок телевізори діагоналлю 43 дюйми, а учні найактивніших класів зі шкіл-переможців одержать настільні ігри.

Конкурс проводять благодійний фонд «Щаслива лапа» спільно з Фокстрот та ТМ «Purina».

Надіслати заявку на участь школи можна за посиланням.

Джерело: сайт конкурсу

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282586

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130200

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57829

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9476

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді