Як у школах Львова вирішують проблему з нестачею світла та тепла

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Влада Львова закликає бути готовими до всього та поділилася досвідом приготування їжі для школярів на буржуйках

Харчування в школах

Стратегії успішної комунікації керівника

Рф масово обстрілює ракетами енергетичні об’єкти на території України. Через це у більшості регіонів значні проблеми зі світлом. 

Усе це впливає на освітній процес у школах. Зокрема через те, що у містах і селах вимушено вимикають світло.

У своєму Telegram-каналі мер Львова Андрій Садовий зазначив, що в одній зі шкіл міста виникли тимчасові проблеми з електропостачанням. Тож не було змоги нормально приготувати обід. Однак проблему вдалось вирішити.

«На цьому фото ви бачите як цю проблему вирішили за допомогою буржуйки. На жаль, це наші нові реалії. Ми не знаємо, яка зима нас чекає попереду», — підписав світлини мер Львова. 

Фото з каналу Андрія Садового

Окрім того, Андрій Садовий акцентував, що системні обстріли електропідстанцій та ТЕЦ змушують бути готовими до нестандартних рішень. А буржуйки, за його словами, необхідні для того, аби в разі тривалого перебування в укриті чи відсутності газу та електроенергії була можливість зігрітися та приготувати їжу. Звичайно, все це за умов дотримання чітких правил безпеки.

Варто нагадати, що у Львові вирішили перенести осінні канікули у школах. Усе задля того, аби діти навчались, коли надворі ще тепло. Таким чином у місті економлять електроенергію. 

Щодо інших регіонів України, то у 3,6 тисячі шкіл — а це майже 30% з усіх — осінні канікули перенесли на зиму.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53971

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
219

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110651

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11662

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді