Положення про педагогічну інтернатуру

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт положення про педагогічну інтернатуру

Директору про роботу в умовах інклюзивного навчання: педагогічна підтримка

На сайті Міністерства освіти і науки біло опубліковано документ проєкту про педагогічну інтернатуру.

Документ розроблено відповідно до статті 23 закону «Про повну загальну середню освіту».

Таким чином, молоді вчителі зможуть мати педагогів-наставників – вчителів з тим же профілем, які мають, як правило, досвід роботи не менше п’яти років. У свою чергу, наставники надаватимуть супровід та підтримку впродовж першого року роботи вчителя.

Педагогу-наставнику передбачена доплата до 20% його посадового окладу.

Ключові завдання запропонованої педагогічної інтернатури:

  • створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до реальних умов педагогічної діяльності, формування сприятливого мікроклімату та відчуття соціально-психологічного комфорту, встановлення доброзичливих взаємовідносин із учасниками освітнього процесу;
  • розвиток компетентностей, педагогічної майстерності для виконання інтерном навчальної, виховної, методичної, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності;
  • поліпшення культурологічної, мовної, психолого-педагогічної, комп’ютерної, методичної, практичної підготовки інтерна, формування його професійної готовності до самостійної педагогічної діяльності;
  • формування поваги до професії і сумлінного ставлення до трудової діяльності;
  • постійне вдосконалення форм і методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • залучення випускників закладів вищої освіти до педагогічної діяльності та зменшення плинності кадрів.

Запровадження педагогічної інтернатури відбувається відповідно до наказу директора школи, який він видає в день призначання на посаду вчителя. Окрім того, адміністрація школи має затвердити програму педагогічної інтернатури.

Інтернатурою передбачено:

  1. індивідуальні консультації, бесіди педагога-наставника з інтерном;
  2. допомогу в підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
  3. взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників, рефлексію педагогічної діяльності;
  4. моніторинг результатів навчання учнів;
  5. участь у “круглих столах”, тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогів;
  6. nbsp; вивчення системи роботи вчителів із метою застосування ідей найкращого педагогічного досвіду шляхом аналізу їхніх сайтів професійних спільнот, періодичних професійних видань.

Питання, пропозиції та зауваження можна надсилати до 28 грудня за електронною адресою: [email protected]

Положення про педагогічну інтернатуру

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81687

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76582

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53403

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19100

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
130976

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді