Положення про педагогічну інтернатуру

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт положення про педагогічну інтернатуру

Директору про роботу в умовах інклюзивного навчання: педагогічна підтримка

На сайті Міністерства освіти і науки біло опубліковано документ проєкту про педагогічну інтернатуру.

Документ розроблено відповідно до статті 23 закону «Про повну загальну середню освіту».

Таким чином, молоді вчителі зможуть мати педагогів-наставників – вчителів з тим же профілем, які мають, як правило, досвід роботи не менше п’яти років. У свою чергу, наставники надаватимуть супровід та підтримку впродовж першого року роботи вчителя.

Педагогу-наставнику передбачена доплата до 20% його посадового окладу.

Ключові завдання запропонованої педагогічної інтернатури:

  • створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до реальних умов педагогічної діяльності, формування сприятливого мікроклімату та відчуття соціально-психологічного комфорту, встановлення доброзичливих взаємовідносин із учасниками освітнього процесу;
  • розвиток компетентностей, педагогічної майстерності для виконання інтерном навчальної, виховної, методичної, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності;
  • поліпшення культурологічної, мовної, психолого-педагогічної, комп’ютерної, методичної, практичної підготовки інтерна, формування його професійної готовності до самостійної педагогічної діяльності;
  • формування поваги до професії і сумлінного ставлення до трудової діяльності;
  • постійне вдосконалення форм і методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • залучення випускників закладів вищої освіти до педагогічної діяльності та зменшення плинності кадрів.

Запровадження педагогічної інтернатури відбувається відповідно до наказу директора школи, який він видає в день призначання на посаду вчителя. Окрім того, адміністрація школи має затвердити програму педагогічної інтернатури.

Інтернатурою передбачено:

  1. індивідуальні консультації, бесіди педагога-наставника з інтерном;
  2. допомогу в підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
  3. взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників, рефлексію педагогічної діяльності;
  4. моніторинг результатів навчання учнів;
  5. участь у “круглих столах”, тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогів;
  6. nbsp; вивчення системи роботи вчителів із метою застосування ідей найкращого педагогічного досвіду шляхом аналізу їхніх сайтів професійних спільнот, періодичних професійних видань.

Питання, пропозиції та зауваження можна надсилати до 28 грудня за електронною адресою: [email protected]

Положення про педагогічну інтернатуру

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Яка структура 2024/2025 навчального року

Навчальний рік 2024–2025 стартує 2 вересня. Дізнайтеся, коли завершитися навчальний рік, яка його структура та на що звернути увагу в умовах війни
247951

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді