Перебої з електрикою значно ускладнюють освітній процес

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Заклади освіти не зможуть повноцінно здійснювати очне навчання своїх учнів

Проблеми з електроенергією

Стратегії успішної комунікації керівника

Проблеми з постачанням електроенергії призводять до освітніх втрат, оскільки заклади освіти не можуть повноцінно здійснювати очне навчання учнів.

Таку інформацію зазначили в аналітичному висновку щодо проведення навчального року в складних умовах, який оприлюднено на сайті Офісу освітнього омбудсмена.

У відповідному матеріалі наголошують, що під час повітряних тривог перебування в укритті без світла й, можливо, без опалення стає випробуванням та певною загрозою для здоров’я.

Окрім того, проблеми виникають і під час дистанційного навчання. Не всі вчителі й викладачі можуть здійснювати дистанційне навчання в синхронному режимі — проводити онлайн уроки та лекції, а здобувачі освіти мають проблеми з підключенням до Інтернету під час приєднання до онлайн уроків, своєчасним виконанням та надсиланням онлайн завдань педагогам.

«Це все призводить до освітніх втрат. Ми вже неодноразово наголошували, що наші діти мають освітні втрати під час війни, фахівці сектору освіти Світового банку зазначають, що вони можуть становити більше одного року. Українські здобувачі мають освітні втрати, перебуваючи за кордоном. Здобувачі зазнавали освітніх втрат і під час пандемії коронавірусу. Аналітики зазначають, що освітні втрати впливають як на економічне зростання нашої країни  в майбутньому, так і на добробут кожного окремого українця», — повідомляють у висновку Офісу освітнього омбудсмена.

Зокрема, аналітики зауважують, що поки питання як визначення освітніх втрат, так і їхньої подальшої компенсації, в Україні не вирішено.

З огляду на це, в Офісі освітнього омбудсмена пропонують органам влади надати розроблені та зрозумілі інструменти для проведення моніторингових досліджень на рівні області, району, ОТГ, міста чи навіть закладу освіти та розробити й реалізувати Українську стратегію компенсації освітніх втрат.

Тому в Офісі освітнього омбудсмена закликали усіх небайдужих надавати пропозиції щодо забезпечення прав учасників освітнього процесу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5634

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77834

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4105

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82089

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді