Загальний урок для закладів освіти з медіаграмотності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН та проєкт «Фільтр» пропонують школам провести урок з інформаційної безпеки

Безпека в інформаційному просторі

Стратегії успішної комунікації керівника

Міністерство освіти та науки спільно з національним проєктом медіаграмотності «Фільтр» пропонують закладам освіти провести урок щодо безпеки в інформаційному просторі.

Відповідний захід проводитиметься у межах Глобального тижня медіаграмотності.

Таким чином, для організації заняття у проєкті медіаграмотності «Фільтр» надали  матеріали для вчителів, які допоможуть учням потренувати навички медіаграмотності та визначити ризики інформаційного простору під час війни.

Серед наданих матеріалів є практичні вправи щодо розпізнавання різних видів фейків та пропаганди.

Зокрема, вчителі можуть розробити власний урок за темами: «Блогери та журналісти. Кому довіряти і як перевіряти?», «Як створювати якісний контент?», «Російська пропаганда в мультиках. Чого ми не помічали?».

Більш детальну інформацію про захід можна знайти на сайті проєкту «Фільтр» та за посиланням

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
233

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54153

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110944

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді