МОН та проєкт «Фільтр» пропонують школам провести урок з інформаційної безпеки

Стратегії успішної комунікації керівника
Міністерство освіти та науки спільно з національним проєктом медіаграмотності «Фільтр» пропонують закладам освіти провести урок щодо безпеки в інформаційному просторі.
Відповідний захід проводитиметься у межах Глобального тижня медіаграмотності.
Таким чином, для організації заняття у проєкті медіаграмотності «Фільтр» надали матеріали для вчителів, які допоможуть учням потренувати навички медіаграмотності та визначити ризики інформаційного простору під час війни.
Серед наданих матеріалів є практичні вправи щодо розпізнавання різних видів фейків та пропаганди.
Зокрема, вчителі можуть розробити власний урок за темами: «Блогери та журналісти. Кому довіряти і як перевіряти?», «Як створювати якісний контент?», «Російська пропаганда в мультиках. Чого ми не помічали?».
Більш детальну інформацію про захід можна знайти на сайті проєкту «Фільтр» та за посиланням.
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту