Руслан Гурак: діалог між країнами-членами SICI під час коронакризи відіграє ключову роль у питаннях забезпечення якості освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Голова ДСЯО Руслан ГУРАК взяв участь у онлайн-засіданні Генеральної Асамблеї Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти (SICI) в м. Париж 19-20 листопада 2020 року.

Як правильно поділити клас на групи

Наскрізною темою заходу стало питання адаптації шкільної системи освіти до умов пандемії Covid-19. Крім того, члени SICI заслухали звіт про діяльність конференції за минулий період і стратегічний план на 2021-2025 роки.

«Співпраця та налагоджений діалог між країнами-членами SICI під час коронакризи відіграє ключову роль у питаннях забезпечення якості освіти. Оскільки це своєрідний форум, де обговорюються сучасні тенденції, проблеми, можливі загрози сфери освіти, а головне відбувається обмін досвідом та дискусії щодо шляхів подолання цих викликів», - зауважив Руслан ГУРАК.

Водночас, очільник Служби підкреслив, що наразі фокусом діяльності Державної служби якості освіти України, як і більшості європейських профільних органів влади, є підтримка вчителів, здобувачів освіти та шкіл в цілому. «За теперішніх умов всім нам потрібно об’єднувати зусилля, ділитися практичними інструментами виходу з кризи, щоб освітяни, заклади освіти могли адаптуватися до змін, не втративши віру у власні сили», - зазначив голова Державної служби якості освіти.

У ході онлайн-зустрічі члени SICI провели дискусію щодо:

  • викликів, що виникли в інспекторатах під час карантину;
  • організації роботи і плани щодо оцінювання шкіл у 2020/2021 н. р., зокрема, нідерландської та французької інспекцій;
  • адаптації системи освіти Швеції в умовах пандемії;
  • ролі інспекторів у відновленні роботи шкіл на місцевому рівні управління освіти;
  • проведення іспитів та оцінювання учнів, студентів, використання цифрових інструментів.

Учасники підбили підсумки реалізації Стратегічного плану Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти на 2016-2020 роки, за якими члени SICI мали можливість:

  • брати участь у розширеній щорічній програмі навчання, включаючи семінари, конференції та спільні заходи;
  • постійного доступу та використання зведених та тематичних звітів щодо висновків інспекції, що стосуються пріоритетних тем, інформаційних бюлетенів;
  • залучення до процесів оцінювання та проведення дискусу стосовно підвищення якості освіти;
  • створення мережі національних координаторів.

Також членам SICI представлено новий Стратегічний план на 2021-2025 роки, яким визначено три головні цілі діяльності конференції:

  1. підтримка вдосконалення інспекторатів та професійної компетентності інспекторів;
  2. сприяння партнерству та співпраці між інспекторатами;
  3. активна участь у міжнародних дискусіях щодо оцінювання та підвищення якості освіти.

Пріоритетною темою 2021 року є внутрішнє забезпечення якості освіти. Членами SICI схвалено Стратегічний план на п’ять років.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1697

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
312

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54234

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
776

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111099

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді