Руслан Гурак: Шлях до якісної шкільної освіти − в усвідомленому прагненні педагогічного колективу

21 жовтня 2020 року відбувся міжнародний онлайн-семінар «Оцінювання діяльності шкіл як засіб підвищення якості освіти» для освітян Вінницької, Волинської, Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, організований Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань Чеської Республіки.

«Лише усвідомлене прагнення педагогічного колективу постійно підвищувати якість освітнього процесу у школі дає результат. Жодними перевірками цього не досягти. На це вказує досвід і Державної служби якості освіти України, і Чеської шкільної інспекції. Тому важливо популяризувати найкращі практики самооцінювання шкіл», − зазначив Руслан ГУРАК, голова Служби, відкриваючи захід.

Якість освіти в умовах пандемії: ВАЖЛИВІ АКЦЕНТИ

Ондржей АНДРИС, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки, виступив на тему «Якісна школа та підходи щодо її оцінювання: проведення оцінювальної роботи на рівні школи», презентувавши загальну систему підтримки чеських шкіл у самооцінюванні. Вона має такі складові:

  • інструменти оцінювання;
  • взаємне навчання шкіл самооцінюванню;
  • консультування закладів освіти;
  • навчання координаторів.

За сприяння Чеської шкільної інспекції створено Рамки для власного оцінювання школи. В їх основі – набір запитань, які структуровані відповідно до напрямів оцінювання якості школи. Мета Рамок – мотивувати школи до послідовного підвищення якості освітнього процесу − від оцінювання актуального стану до впровадження заходів розвитку.

Семінар організовано в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти у регіонах України», який реалізується за співпраці між Державною службою якості освіти України, Асоціацією з міжнародних питань, Чеською шкільною інспекцією за підтримки Чеської агенції розвитку.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12265

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді