Руслан Гурак: Шлях до якісної шкільної освіти − в усвідомленому прагненні педагогічного колективу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

21 жовтня 2020 року відбувся міжнародний онлайн-семінар «Оцінювання діяльності шкіл як засіб підвищення якості освіти» для освітян Вінницької, Волинської, Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, організований Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань Чеської Республіки.

«Лише усвідомлене прагнення педагогічного колективу постійно підвищувати якість освітнього процесу у школі дає результат. Жодними перевірками цього не досягти. На це вказує досвід і Державної служби якості освіти України, і Чеської шкільної інспекції. Тому важливо популяризувати найкращі практики самооцінювання шкіл», − зазначив Руслан ГУРАК, голова Служби, відкриваючи захід.

Якість освіти в умовах пандемії: ВАЖЛИВІ АКЦЕНТИ

Ондржей АНДРИС, заступник головного шкільного інспектора Чеської Республіки, виступив на тему «Якісна школа та підходи щодо її оцінювання: проведення оцінювальної роботи на рівні школи», презентувавши загальну систему підтримки чеських шкіл у самооцінюванні. Вона має такі складові:

  • інструменти оцінювання;
  • взаємне навчання шкіл самооцінюванню;
  • консультування закладів освіти;
  • навчання координаторів.

За сприяння Чеської шкільної інспекції створено Рамки для власного оцінювання школи. В їх основі – набір запитань, які структуровані відповідно до напрямів оцінювання якості школи. Мета Рамок – мотивувати школи до послідовного підвищення якості освітнього процесу − від оцінювання актуального стану до впровадження заходів розвитку.

Семінар організовано в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти у регіонах України», який реалізується за співпраці між Державною службою якості освіти України, Асоціацією з міжнародних питань, Чеською шкільною інспекцією за підтримки Чеської агенції розвитку.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
64

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110445

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11609

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді