15 жовтня почався прийом текстів письменницького конкурсу #безпробілів. Конкурс відзначає тексти письменників і письменниць 12-19 років і підліткову літературу, написану людьми будь-якого віку
Проєкт шукає прозу, поезію та п’єси, сміливі експерименти на межі стилів і жанрів. Новаторські за формою та змістом історії з різноманітними персонажами й актуальними темами. Все, що болить, дратує, радує і змушує підлітків вставати з ліжка щодня. Влучно підібрані слова, яким віриш, й образи, які потрапляють просто в серце.
Як мотивувати учнів
Номінації:
# teenwrite — художні тексти, написані підлітками (12-19 років).
# teenlit —художні тексти для підлітків. Вік авторів/авторок не обмежений.
→ Інтегрований урок з української літератури та історії
Тексти переможців проілюструють молоді українські ілюстратори й опублікують на сайті Букмоль, а на авторів 10 найкращих текстів чекають й інші приємності, серед яких — річний абонемент у Мистецький Арсенал та участь у відкритих читаннях на Книжковому Арсеналі.
Як логічно вплести прийоми розвитку критичного мислення в освітній процес?
До розгляду приймаються раніше не опубліковані україномовні художні тексти (проза, поезія, п’єси тощо). Обсяг текстів: до 15 000 знаків з пробілами.
Подавати тексти на конкурс можна до 15 січня 2021 року.
Детальніше про умови участі — на сайті.
На 2027 рік заплановано старт кардинально оновленої профільної середньої освіти. Така ціль визначена у Концепції Нової української школи. У якому ж напрямі рухатиметься реформа
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.