Відсутність живого спілкування негативно впливає на результати навчання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На результати навчання найбільш негативно впливає відсутність живого спілкування між вчителями та учнями

batky_ta_dity_2022_Pedrada.jpeg

Стратегії успішної комунікації керівника

Про це свідчать результати дослідження якості дистанційної освіти, яке провела Державна служба якості освіти.

Понад 70% вчителів початкових класів і понад 60% викладачів базової школи переконані, що найбільш негативно на результати навчання учнів впливає відсутність живого спілкування між учителями та учнями.

Ще одним негативним фактором вважають невміння дітей самостійно вчитись, а також зниження мотивації учнів до навчання.

На третьому місці стоїть відсутність в учнів постійного доступу до швидкісного інтернету.

Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
705

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок.
59396

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
1805

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді