Великий звіт від УЦОЯО щодо якості початкової освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час моніторингу вивчався стан сформованості читацької та математичної компетентностей в учнів 4 класів

Великий моніторинг якості освіти15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив звіт за результатами довготривалого моніторингу якості початкової освіти.

Протягом моніторингу досліджувався стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

Перший цикл моніторингу був проведений у 2018 році, другий цикл було заплановано провести у 2020 році, однак через пандемію COVID-19 його було проведено навесні 2021 року.

Мета відповідного моніторингу — отримати об’єктивні дані про поточний стан сформованості ключових компетентностей четвертокласників та простеження змін у якості початкової освіти в процесі впровадження концепції НУШ.

Учасниками моніторингу стали близько 8 тисяч четвертокласників, а також майже 500 учителів молодших класів із 355 закладів освіти.

Підсумки моніторингу дають можливість зробити об’єктивні висновки щодо рівнів сформованості у дітей читацької та математичної компетентностей, а й визначити тенденцію в навчальних досягненнях четвертокласників, що означилася за три роки.

Окрім того, результати перевірки надали об’єктивні відомості про те, як тривале дистанційне навчання внаслідок пандемії COVID-19 позначилося на успішності здобувачів початкової освіти.

Передбачається, що такі дані стануть у пригоді освітянам з огляду на актуальність дистанційного формату навчання через війну.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30738

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1122

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1836

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді