15 годин підвищення кваліфікації: як виконати
Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив звіт за результатами довготривалого моніторингу якості початкової освіти.
Протягом моніторингу досліджувався стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.
Перший цикл моніторингу був проведений у 2018 році, другий цикл було заплановано провести у 2020 році, однак через пандемію COVID-19 його було проведено навесні 2021 року.
Мета відповідного моніторингу — отримати об’єктивні дані про поточний стан сформованості ключових компетентностей четвертокласників та простеження змін у якості початкової освіти в процесі впровадження концепції НУШ.
Учасниками моніторингу стали близько 8 тисяч четвертокласників, а також майже 500 учителів молодших класів із 355 закладів освіти.
Підсумки моніторингу дають можливість зробити об’єктивні висновки щодо рівнів сформованості у дітей читацької та математичної компетентностей, а й визначити тенденцію в навчальних досягненнях четвертокласників, що означилася за три роки.
Окрім того, результати перевірки надали об’єктивні відомості про те, як тривале дистанційне навчання внаслідок пандемії COVID-19 позначилося на успішності здобувачів початкової освіти.
Передбачається, що такі дані стануть у пригоді освітянам з огляду на актуальність дистанційного формату навчання через війну.