Великий звіт від УЦОЯО щодо якості початкової освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Під час моніторингу вивчався стан сформованості читацької та математичної компетентностей в учнів 4 класів

Великий моніторинг якості освіти15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив звіт за результатами довготривалого моніторингу якості початкової освіти.

Протягом моніторингу досліджувався стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи.

Перший цикл моніторингу був проведений у 2018 році, другий цикл було заплановано провести у 2020 році, однак через пандемію COVID-19 його було проведено навесні 2021 року.

Мета відповідного моніторингу — отримати об’єктивні дані про поточний стан сформованості ключових компетентностей четвертокласників та простеження змін у якості початкової освіти в процесі впровадження концепції НУШ.

Учасниками моніторингу стали близько 8 тисяч четвертокласників, а також майже 500 учителів молодших класів із 355 закладів освіти.

Підсумки моніторингу дають можливість зробити об’єктивні висновки щодо рівнів сформованості у дітей читацької та математичної компетентностей, а й визначити тенденцію в навчальних досягненнях четвертокласників, що означилася за три роки.

Окрім того, результати перевірки надали об’єктивні відомості про те, як тривале дистанційне навчання внаслідок пандемії COVID-19 позначилося на успішності здобувачів початкової освіти.

Передбачається, що такі дані стануть у пригоді освітянам з огляду на актуальність дистанційного формату навчання через війну.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
77

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110449

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11610

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді