Рекомендації МОН щодо закриття шкіл у «помаранчевих» зонах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН рекомендує запровадити дистанційне навчання в регіонах «помаранчевих» зон

Міністерство освіти та науки рекомендує перейти на дистанційне навчання школам, що перебувають у регіонах «помаранчевої» зони. Проте МОН України не буде змушувати запроваджувати дистанційну освіту.

Система НАССР: як уникнути помилок

Це розповів РБК-Україні тимчасово виконуючий обов'язки міністра освіти та науки Сергій Шкарлет.

Перш за все, цей лист стосуватиметься «помаранчевих» зон карантину та регіонів, де прослідковується непроста ситуація поширення коронавірусу.

«Ми, звичайно ж, будемо офіційно рекомендувати або змішану форму, або повністю дистанційну. Не наказувати, а рекомендувати... Ми нікого не можемо примусити, яку форму навчання застосувати. Вже ж давно здійснилася децентралізація», — доповів Шкарлет.

Тимчасово виконуючий обов'язки міністра додав, що органи місцевої влади самостійно вирішують період проведення канікул та форму навчання в закладах освіти.

«Я закликав бути відповідальними всіх, незалежно від того, чи то школа, чи то заклад вищої освіти. Університети давно, більшість з них знаходяться на дистанційному навчанні задля того, щоб здійснити соціальне дистанціювання», — сказав він.

У суботу, 10 жовтня, Сергій Шкарлет звернувся до органів місцевого самоврядування з проханням перевести заклади освіти на дистанційне навчання на найближчі два тижні.

Джерело: РБК-Україна

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282453

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
52

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110424

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді