Рекомендації МОН щодо закриття шкіл у «помаранчевих» зонах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН рекомендує запровадити дистанційне навчання в регіонах «помаранчевих» зон

Міністерство освіти та науки рекомендує перейти на дистанційне навчання школам, що перебувають у регіонах «помаранчевої» зони. Проте МОН України не буде змушувати запроваджувати дистанційну освіту.

Система НАССР: як уникнути помилок

Це розповів РБК-Україні тимчасово виконуючий обов'язки міністра освіти та науки Сергій Шкарлет.

Перш за все, цей лист стосуватиметься «помаранчевих» зон карантину та регіонів, де прослідковується непроста ситуація поширення коронавірусу.

«Ми, звичайно ж, будемо офіційно рекомендувати або змішану форму, або повністю дистанційну. Не наказувати, а рекомендувати... Ми нікого не можемо примусити, яку форму навчання застосувати. Вже ж давно здійснилася децентралізація», — доповів Шкарлет.

Тимчасово виконуючий обов'язки міністра додав, що органи місцевої влади самостійно вирішують період проведення канікул та форму навчання в закладах освіти.

«Я закликав бути відповідальними всіх, незалежно від того, чи то школа, чи то заклад вищої освіти. Університети давно, більшість з них знаходяться на дистанційному навчанні задля того, щоб здійснити соціальне дистанціювання», — сказав він.

У суботу, 10 жовтня, Сергій Шкарлет звернувся до органів місцевого самоврядування з проханням перевести заклади освіти на дистанційне навчання на найближчі два тижні.

Джерело: РБК-Україна

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11521

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275517

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22087

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді