Рекомендації МОН щодо закриття шкіл у «помаранчевих» зонах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН рекомендує запровадити дистанційне навчання в регіонах «помаранчевих» зон

Міністерство освіти та науки рекомендує перейти на дистанційне навчання школам, що перебувають у регіонах «помаранчевої» зони. Проте МОН України не буде змушувати запроваджувати дистанційну освіту.

Система НАССР: як уникнути помилок

Це розповів РБК-Україні тимчасово виконуючий обов'язки міністра освіти та науки Сергій Шкарлет.

Перш за все, цей лист стосуватиметься «помаранчевих» зон карантину та регіонів, де прослідковується непроста ситуація поширення коронавірусу.

«Ми, звичайно ж, будемо офіційно рекомендувати або змішану форму, або повністю дистанційну. Не наказувати, а рекомендувати... Ми нікого не можемо примусити, яку форму навчання застосувати. Вже ж давно здійснилася децентралізація», — доповів Шкарлет.

Тимчасово виконуючий обов'язки міністра додав, що органи місцевої влади самостійно вирішують період проведення канікул та форму навчання в закладах освіти.

«Я закликав бути відповідальними всіх, незалежно від того, чи то школа, чи то заклад вищої освіти. Університети давно, більшість з них знаходяться на дистанційному навчанні задля того, щоб здійснити соціальне дистанціювання», — сказав він.

У суботу, 10 жовтня, Сергій Шкарлет звернувся до органів місцевого самоврядування з проханням перевести заклади освіти на дистанційне навчання на найближчі два тижні.

Джерело: РБК-Україна

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
53944

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
127

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді