На основі обраних модельних навчальних програм школа має розробити навчальні програми
15 годин підвищення кваліфікації: як виконати
Модельні навчальні програми на рівні шкіл мають бути конкретизовані у навчальні програми.
Таку інформацію зазначено в рекомендаціях Міністерства освіти та науки щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти у новому навчальному році.
Таким чином, ґрунтуючись на обраних модельних навчальних програм заклад освіти має розробити навчальні програми з усіх предметів та інтегрованих курсів.
Як відомо, у модельних навчальних програмах відсутній розподіл навчальних годин у розрізі розділів, тем тощо.
Саме тому така програма має містити опис результатів навчання та видів навчальної діяльності та розподіл навчальних годин на вивчення кожного тематичного блоку.
Освітній процес МОН у листі від 06.03.2022 № 1/3371-22 рекомендує організовувати залежно від ситуації.
Безпосередня кількість годин, необхідна для вивчення тієї чи іншої теми, має визначатись учителем у навчальній програмі в межах річної кількості годин, передбаченої навчальним планом школи.
Під час розробки навчальної програми, вчителі можуть вносити зміни у пропонований модельною навчальною програмою зміст навчального предмета чи інтегрованого курсу.
Загальний обсяг таких змін може досягати 20%.
Зокрема, учитель може змінювати послідовність вивчення тем, не порушуючи логічної послідовності досягнення результатів навчання.
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.