Учителі мають пропрацювати модельні навчальні програми

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На основі обраних модельних навчальних програм школа має розробити навчальні програми

Навчальні програми вчителів15 годин підвищення кваліфікації: як виконати

Модельні навчальні програми на рівні шкіл мають бути конкретизовані у навчальні програми.

Таку інформацію зазначено в рекомендаціях Міністерства освіти та науки щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах освіти у новому навчальному році.

Таким чином, ґрунтуючись на обраних модельних навчальних програм заклад освіти має розробити навчальні програми з усіх предметів та інтегрованих курсів.

Як відомо, у модельних навчальних програмах відсутній розподіл навчальних годин у розрізі розділів, тем тощо.

Саме тому така програма має містити опис результатів навчання та видів навчальної діяльності та розподіл навчальних годин на вивчення кожного тематичного блоку.

Безпосередня кількість годин, необхідна для вивчення тієї чи іншої теми, має визначатись учителем у навчальній програмі в межах річної кількості годин, передбаченої навчальним планом школи.

Під час розробки навчальної програми, вчителі можуть вносити зміни у пропонований модельною навчальною програмою зміст навчального предмета чи інтегрованого курсу.

Загальний обсяг таких змін може досягати 20%.

Зокрема, учитель може змінювати послідовність вивчення тем, не порушуючи логічної послідовності досягнення результатів навчання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
126

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110495

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11614

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді