Як захистити освітян на час COVID-19 – позиція Профспілки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Профспілка працівників освіти і науки розраховує на вжиття заходів, що гарантуватимуть додатковий захист освітян, які здійснюють та забезпечують освітній процес в умовах оголошеного карантину

Як управляти репутацією закладу: ЧЕК-ЛІСТ

Як захистити освітян на час COVID-19 – позиція Профспілки

Про це йдеться у зверненні профспілки до Кабміну, голови Комітету з питань освіти, науки та інновацій Верховної Ради та в.о. міністра освіти і науки.

У Профспілці зауважують, що в умовах карантину більшість класів та груп здобувачів освіти, які перебувають у навчальних кабінетах та аудиторіях, потребують ділення на підгрупи, що вимагає додаткових ставок вчителів, викладачів, вихователів, а отже й збільшення обсягів фінансування.

«З метою усунення неоднозначності в застосуванні Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у ЗНЗ та зменшення ризику поширення інфекції цей Порядок потребує відповідних змін щодо обов’язкового поділу класів та груп на підгрупи з дотриманням норм фізичної дистанції, принаймні на період введення карантинних заходів, пов’язаних з коронавірусною хворобою», - зазначають у Профспілці.

«Окрім цього, постійний та тривалий контакт педагогів з вихованцями та учнями закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійно-технічної освіти та їхніми батьками, а також зі студентами закладів вищої та передвищої освіти, підвищує ризик захворювання їх на коронавірусну хворобу», - зауважують у ЦК Профспілки працівників освіти і науки.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
100

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110477

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11612

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17720

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді