Законопроєкт про якість підручників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У ВР зареєстровано законопроєкт, яким пропонують встановити вимоги до якості літератури, що використовується у школах

Метою законопроєкту є встановлення чітких вимог до якості навчальної літератури, насамперед тієї, що використовуються у школах.

«Батьки, учні та педагогічні працівники скаржаться на велику кількість помилок та невідповідність зміст підручників досягненням сучасної науки. Ще однією проблемою наявність у підручниках та іншій навчальній літературі дискримінаційних висловів та зображень», - зауважують автори законопроєкту.

Як у заклад залучити додаткові гроші

Зареєстрований законопроект поширює вимоги дотримання норм академічної доброчесності на авторів навчальної літератури; встановлює перелік принципів, яким має відповідати навчальна література, що використовуються у освітньому процесі у закладах освіти, та заборону на висловлювання, зображення, відео– чи аудіоматеріали дискримінаційного характеру у навчальній літературі; визначає обов’язковість експертизи навчальної літератури, що виготовляється за кошти державного бюджету.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
275

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54196

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
750

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді