Руслан Гурак, Голова Державної служби якості освіти України, розповів про виклики, які стоять перед освітянською спільнотою
8 платформ для онлайн-свят
Під час виступу на вебінарі «Дистанційне навчання: виклики, досвід, перспективи» Руслан Гурак окреслив можливості дистанційного навчання.
«Реалії сьогодення встановлюють свої правила. Перед освітянською спільнотою з’явився чи не найголовніший виклик в Україні – дистанційна освіта. І проведене Службою опитування показало наскільки готові школи, директори, вчителі, учні, їх батьки до онлайн-навчання, які існують труднощі та проблеми під час його організації», - заявив Гурак.

Крім того, він зазначив, що обговорення кращих практик використання сучасних технологій дистанційного навчання в умовах загальнонаціонального карантину як у закладах вищої освіти, так і загальної середньої допоможе більш якісно та ефективно підготуватися до початку нового 2020/2021 навчального року.
Карантин — не криза, а виклик для закладу освіти. Які інтернет-ресурси можуть стати платформою для дистанційного навчання?
Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.