Безпечне освітнє середовище НУШ: СКЛАДОВІ
Основні зауваження та пропозиції:
- привести опис до професійних компетентностей учителя до вимог Національної рамки кваліфікацій;
- змінити назви педагогічних професій відповідно до сучасних вимог, а саме: з урахуванням назв закладів освіти, визначених Законом України «Про повну загальну середню освіту»;
- підсилити в профілі вчителя національно-патріотичну складову;
- уточнити мету професійної діяльності вчителя;
- переглянути перелік трудових функцій, внести правки у формулювання загальних та професійних компетентностей учителя;
- додати функції та професійні компетентності, які б стосувалися навчання та виховання учнів;
- додати методичну компетентність як одну з ключових професійних компетентностей учителя;
- загальні компетентності розкрити через конкретні результати;
- визначити окремі вимоги для вчителів початкової школи та вчителів базової та профільної школи;
- визначити окремі вимоги для вчителів-предметників;
- внести доповнення чи роз’яснення про сертифікацію педагогічних працівників;
- уточнити формулювання вимог до професійних компетентностей учителя;
- уточнити вимоги до професійних компетентностей педагогічних працівників відповідно до кваліфікаційних категорій.
Як захистити себе й рідних від інформаційної пандемії? Як відбивати панічні атаки?
У МОН повідомили, що, пропозиції та зауваження надійшли від Національного агентства кваліфікацій, Національного агентства із забезпечення якості освіти, Українського центру оцінювання якості освіти, вишів, департаментів освіти міських рад та вчителів.