Звіт за результатами обговоренням проєкту професійного стандарту вчителя

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН опублікувало звіт за результатами громадського обговорення проєкту професійного стандарту вчителя

Безпечне освітнє середовище НУШ: СКЛАДОВІ

Основні зауваження та пропозиції:

  • привести опис до професійних компетентностей учителя до вимог Національної рамки кваліфікацій;
  • змінити назви педагогічних професій відповідно до сучасних вимог, а саме: з урахуванням назв закладів освіти, визначених Законом України «Про повну загальну середню освіту»;
  • підсилити в профілі вчителя національно-патріотичну складову;
  • уточнити мету професійної діяльності вчителя;
  • переглянути перелік трудових функцій, внести правки у формулювання загальних та професійних компетентностей учителя;
  • додати функції та професійні компетентності, які б стосувалися навчання та виховання учнів;
  • додати методичну компетентність як одну з ключових професійних компетентностей учителя;
  • загальні компетентності розкрити через конкретні результати;
  • визначити окремі вимоги для вчителів початкової школи та вчителів базової та профільної школи;
  • визначити окремі вимоги для вчителів-предметників;
  • внести доповнення чи роз’яснення про сертифікацію педагогічних працівників;
  • уточнити формулювання вимог до професійних компетентностей учителя;
  • уточнити вимоги до професійних компетентностей педагогічних працівників відповідно до кваліфікаційних категорій.

У МОН повідомили, що, пропозиції та зауваження надійшли від Національного агентства кваліфікацій, Національного агентства із забезпечення якості освіти, Українського центру оцінювання якості освіти, вишів, департаментів освіти міських рад та вчителів.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
2883

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81899

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77326

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53894

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19203

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді