Звіт за результатами обговоренням проєкту професійного стандарту вчителя

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН опублікувало звіт за результатами громадського обговорення проєкту професійного стандарту вчителя

Безпечне освітнє середовище НУШ: СКЛАДОВІ

Основні зауваження та пропозиції:

  • привести опис до професійних компетентностей учителя до вимог Національної рамки кваліфікацій;
  • змінити назви педагогічних професій відповідно до сучасних вимог, а саме: з урахуванням назв закладів освіти, визначених Законом України «Про повну загальну середню освіту»;
  • підсилити в профілі вчителя національно-патріотичну складову;
  • уточнити мету професійної діяльності вчителя;
  • переглянути перелік трудових функцій, внести правки у формулювання загальних та професійних компетентностей учителя;
  • додати функції та професійні компетентності, які б стосувалися навчання та виховання учнів;
  • додати методичну компетентність як одну з ключових професійних компетентностей учителя;
  • загальні компетентності розкрити через конкретні результати;
  • визначити окремі вимоги для вчителів початкової школи та вчителів базової та профільної школи;
  • визначити окремі вимоги для вчителів-предметників;
  • внести доповнення чи роз’яснення про сертифікацію педагогічних працівників;
  • уточнити формулювання вимог до професійних компетентностей учителя;
  • уточнити вимоги до професійних компетентностей педагогічних працівників відповідно до кваліфікаційних категорій.

У МОН повідомили, що, пропозиції та зауваження надійшли від Національного агентства кваліфікацій, Національного агентства із забезпечення якості освіти, Українського центру оцінювання якості освіти, вишів, департаментів освіти міських рад та вчителів.

Отримуйте новини там, де Вам зручно – Telegram та Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Реформа профільної середньої освіти: як це відбувається

Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
1119

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1827

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді